Vokiečių portalas Autobild, remdamasis savais šaltiniais, skelbia, kad „Red Bull” jau yra priėmusi kol kas oficialiai neskelbiamą sprendimą dėl variklių tiekėjo kitiems metams.
Jei informcija pasitvirtins, „Red Bull” nutrauks ilgametį bendradarbiavimą su prancūzų variklių gamintoju „Renault” ir pereis prie japoniškų „Honda” jėgainių, kurias šiuo metu naudoja dukterinė austrų komandos ekipa „Toro Rosso”.
Toks žingsnis atrodytų logiškas, ypač turint omenyje pastaraisiais metais „Red Bull” ir „Renault” kamavusius nesutarimus dėl prancūzų gamintojo jėgainių patikimumo.
„Renault” jau kuris laikas spaudžia austrų ekipą kuo greičiau apsispręsti dėl variklių tiekėjo kitiems metams, tačiau „Red Bull” neskubėjo priimti sprendimo, kadangi norėjo palyginti į Kanados GP atvežtus atnaujintus „Red Bull” ir „Honda” jėgos agregatus.
Panašu, kad iš abiejų tiekėjų Kanadoje gauti duomenys įtikino „Red Bull”, kad „Honda” turi pakankamą potencialą sėkmingam ateities bendradarbiavimui.
„Mes kalbame apie trimis dešimtosiomis greitesnius ratų įveikimo laikus”, – taip „Honda” atnaujinimą pakomentavo „Red Bull” vyriausiasis konsultantas Helmutas Marko.
„Red Bull” sprendimą galėjo įtakoti ir aplinkybė, kad, pasirinkusi „Honda”, ji gautų pilną gamyklinį palaikymą, ko nebuvo galima tikėtis iš „Renault”, kai ši vėl turi gamyklinę komandą. Ne paskutinėje vietoje galėjo būti ir finansiniai motyvai, nes, pasirinkusi „Honda”, „Red Bull” sutaupytų nemažai varikliams išleidžiamų pinigų.
Toks sprendimas būtų didžiulė nesėkmė Prancūzijos variklių tiekėjui, nes „Red Bull” buvo vienintelė klientė, pajėgi laimėti.
Žodžiu, McLaren ištestavo, o Red Bull skins vaisius. Išmintinga 🙂
Arba Red Bull privertė Renault gamint geresnius variklius, tai tie grįžo į sportą ir dar papildomai McLarenam duos 🙂 tikrai nekvailai 😀