Bahreine vykusiose antrosiose 2018 m. sezono lenktynėse greičiausią lenktynių ratą įveikė „Mercedes” atstovas Valtteri Bottas, tai padaręs per 1 minutę ir 33,740 sekundės.
Antrą rezultatą šioje kategorijoje parodė kitas „Mercedes” lenktyininkas Lewisas Hamiltonas, nuo komandos draugo atsilikęs kiek daugiau nei 2 dešimtosiosmis sekundės dalimis
Įdomu, jog pernai greičiausio lenktynių rato kategorijoje triumfavęs britas vieną Sakhiro trasos ratą įveikė beveik sekunde greičiau nei šiemet tai padaręs jo komandos draugas – 1 32 798.
Tai reiškia, jog formaliai bolidai per metus minėtoje trasoje sulėtėjo maždaug sekunde. Tiesa, tai neobjekyvus rodiklis dėl pilotų padangų taktikos.
Trečią – penktą pozicijas greičiausio lenktynių rato kategorijoje užėmė Romainas Grosjeanas, Fernando Alonso ir Kevinas Magnussenas, savo ratus atitinkamai įveikę per 1:34.053, 1:34.168 ir 1:34.327.
2016 m. sezone greičiausias lenktynių ratas Bahreine už šiųmetį jau buvo lėtesnis mažiau nei sekunde – 1:34.482. Jį tada užfiksavo iš sporto jau pasitraukęs 2016 m. F1 čempionas Nico Rosbergas, pilotavęs „Mercedes“ bolidą.
Jei lyginsime su analogišku 2015 m. pasiekimu, tai šių metų progresas gerokai ryškesnis, kadangi 2015 m. greičiausias K. Raikkoneno Sakhiro trasoje užfiksuotas ratas buvo įveiktas per 1 min. ir 36.311 sek., kas yra mažiau nei 3 sekundėmis lėčiau nei šiemet.
Jei į lyginimą įtrauksime ir 2014 m. statistiką, kai F1 pasikeitė variklių reglamentas ir debiutavo V6 hibridinės jėgainės, tai pamatysime, kad iš viso per keturis sezonus Bahreine bolidai lenktynių režimu pagreitėjo kiek daugiau nei keturiomis sekundėmis (lyginant su iki šiol greičiausiu 2017 m. sezultatu – red. past.).
2014 m. Bahreine jau minėtas N Rosbergas greičiausią lenktynių ratą buvo įveikęs per 1 min. ir 37.020 sek.