Cyrilas Abiteboulas įsitikinęs, kad „Red Bull“ neišnaudoja viso variklio potencialo, nes naudoja kitokį kurą nei pats gamintojas.
„Red Bull“ turi sutartį su „Exxon/Mobil“, kai „Renault“ ir „McLaren“ naudoja „BP/Castrol“ kurą ir alyvą.
Tai reiškia, kad „Renault“ kurdama variklį praleido mažiau laiko kuriant jį su „Exxon/Mobil“ nei su pagrindiniais savo lubrikantų tiekėjais.
„BP/Castrol“ Ispanijoje pristatė savo kuro ir alyvos atnaujinimą ir tas patobulėjimas matėsi „McLaren“ bei „Renault“ komandų ratų laikuose.
„Renault“ vadovas įsitikinęs, kad „Red Bull“ praranda šiek tiek tempo, nes skiriasi jų lubrikantų tiekėjai.
„Slapta tikėjausi, kad „Red Bull“ užteks tempo, kad nugalėtų lenktynėse, – sakė C. Abiteboulas. – Jie buvo labai arti to, tačiau šiek tiek pritrūko. Mes dar patobulėsime, o jiems reikėtų patobulėti su savo degalais.“
„Visiškai aišku, kad mes galime užtikrinti vienodą galią, jeigu tas yra mūsų rankose. Tai yra techninė įranga ir programinė įranga.“
„Nieko kito mes nekontroliuojame, kaip pavyzdžiui degalų, nes jie patys pasirinko tuos tiekėjus dėl strategijos ir komercinių priežasčių ir norėjo turėti savo partnerį. Mes tai gerbiame ir palaikome jų norą homologuoti savo sukurtą produktą.“