Nors Charlie Whitingas pripažino, kad Estebanas Oconas buvo teisus norėdamas atgauti prarastą poziciją, tačiau teigia, kad „Force India“ neturėjo to daryti.
Prancūzas po sekmadienio lenktynių buvo vienas labiausiai aptarinėjamų žmonių, kai susidūrė su lenktynių lyderiu norėdamas atsikovoti poziciją.
„Force India“ pilotas atsiliko vienu ratu, tačiau buvo greitesnis už Maxą Verstappeną ir pabandė jį lenkti.
Tačiau abu pilotai susilietė ir apsisuko trasoje. Olandas prarado beveik užtikrintą pergalę, o prancūzas buvo nubaustas 10 sekundžių stop-go bauda.
„Jis buvo visiškai teisus norėdamas aplenkti lenktynių lyderį. Tai visiškai aišku, nes tai praeityje yra įvykę ne vieną kartą“, – sakė C. Whitingas.
„Tačiau tai turėtų būti padaryta labai atsargiai. Toks manevras turi būti atliktas visiškai švariai ir visiškai nesiveliant į kovą.“
„Bet atrodo, kad jis norėjo atlikti lenkimą, tačiau pritrūko šiek tiek sėkmės, todėl nusprendė pakovoti, o tai buvo visiškai nepriimtina.“
Bauda E. Oconui buvo griežta, tačiau FIA lenktynių direktorius pripažino, kad bauda skirta tokia, kadangi jis sukėlė visiškai išvengiamą incidentą ir tai neturi nieko bendro su lenktynių lyderio užimama pozicija.
„Nemanau, kad yra koks nors skirtumas, kad jis važiavo lenktynių lyderio pozicijoje.“
„Tai atrodo labai blogai daugumos žmonių akyse, tačiau teisėjams vertinant situaciją, lenktynių lyderis sprendimui jokios įtakos neturėjo.“