Kai „Liberty” paskelbė 2021 metų variklių taisykles, „Ferrari” kartoja, kad jei niekas nesikeis, jie pasitrauks iš sporto, „Red Bull” vadovas tuo netiki.
Christianui Horneriui kalbos apie pasitraukimą atrodo ne rimtos vien dėl to, kad į sportą grįžta „Alfa Romeo”.
Dėl grįžtančio į sportą dar vieno itališko automobilių gamintojo „Ferrari” labai išplėtė savo bendradarbiavimo sutartį su „Sauber”.
„Alfa Romeo” priklauso tam pačiam koncernui ir yra valdoma tų pačių žmonių kaip ir Sergio Marchionne. Aš netikiu, kad į sportą įvedama „Alfa Romeo” tam, kad po kelių metų iš jo išeitų „Ferrari”, – dėsto pamąstymus Christianas Horneris.
„Man akivaizdu, kad būnant Formulėje 1 tu gauni didelę grąžą pasauliniu lygiu.”
„Kitu atveju, kam jiems grąžinti į sportą ir „Alfa Romeo” ženklą.”
„Tiek Formulei 1 reikia „Ferrari”, tiek „Ferrari” reikia Formulės 1. Daugeliu klausimų tai primena santuoką iš išskaičiavimo, visgi abi pusės reikalingos viena kitai.”
„Mes taip pat norime „Ferrari” Formulėje 1. Jie yra vienas didžiausių ženklų pasaulyje, ir mums labai smagu su jais konkuruoti.”