Variklių gamintojai „Ilmor” ir „Cosworth”, skirtingai nei „Ferrari” ir kiti esami Formulės 1 variklių tiekėjai – „Renault” ir „Mercedes” – teigiamai įvertino naujas jėgainių taisykles, kurios turėtų įsigalioti nuo 2021 m.
Praėjusią savaitę F1 komandos buvo oficialiai informuotos apie naująsias variklių taisykles, kurios turėtų pradėti naują šio sporto erą.
Pagal minėtas taisykles, dabartinis 1,6 litro V6 variklio formatas išliks, tačiau bus atsisakyta brangiai kainuojančio ir daug problemų komandoms sukeliančio generatoriaus komplekso MGU-H.
„Cosworth” generalinis direktorius Bruce Woodas mano, kad naujos taisyklės į čempionatą gali pritraukti daug naujų žaidėjų.
„Mes manome, kad (pasiūlytos) taisyklės atveria duris daug platesnei žmonių (gamintojų) grupei ir garantuoja daug mažesnes išlaidas, kas turėtų dominti daugelį”.
Tuo tarpu „Ilmor” generalinio direktoriaus Steve Millerio teigimu, naujosios variklių taisyklės yra gera naujiena ne tik gamintojams, bet ir šio sporto gerbėjams.
„Iš esmės tai yra teisingas dalykas, kadangi būtų išvengta pernelyg sudėtingo produkto, kuris nepasiteisino ir nepadėjo pritraukti gerbėjų”.
man tai tokie ale varikliu gamintojai ilmor, cosworth ir astin martina..sukelia kreiva sypsena.
Variantas 1: ateina dar gamintoju pvz. du ar trys. Ir ka jie pasieks ausktumu gamindami variklius vienai komandai ?
Variantas 2: bus kaip su cosworth Mosley laikais…
Praejo tie „garagista” laikai…kai sulipde garaze „formule” ir pirmyn….
Svelniai tariant, mes puikiai matom kaip Honda atejo ir tiesiog yra atsilikusi. Panasiai ir su naujokais itariu butu
tai atsilikimas tai dar toks kaip sakant dalykas…bet pamate, kad nieko neiseina nestu kudashiu…o kur dar finansiniai reikalai. Autogamintojai kelerius metus gali daryti fail’a, nes turi resursu…
O tokie mid brandai…nelabai.
Va VW….cia jau butu rimta…BMW….
Bet is siu kompaniju nesigirdi jokiu ten WOW….