Danielis Ricciardo sako, kad jam taip pat norėtųsi, kad kai skiriamos baudos už prasižengimus reikėtų vadovautis ir sveiku protu vertinant situaciją.
D. Ricciardo ir S. Vettelis šiemet gavo 3 starto pozicijų bauda, todėl, kad kai treniruočių metu buvo mojuojamos raudonos vėliavos, jie per lėtai sumažino greitį.
Pagal taisykles, kai pradedamos mojuoti raudonos vėliavos, lenktynininkų ratų laikai turi būti tam tikrose ribose. Taip pat yra greičio apribojimai, abu lenktynininkai laikėsi greičio nurodymų, tačiau, kadangi jie užtruko šiek tiek ilgiau sumažinti greitį jų ratų laikai viršijo maksimalias ribas.
Vettelis savo interviu metu po šio incidento sakė, kad jis nenorėjo aklais spausti stabdį iki dugno, o norėjo įsitikinti, kad tai daro saugiai. Vokiečio teigimu lyjant lietui matomumas prastas, tad staigiai stabdyti taip pat nėra saugu, be to jis sakė, apsidairęs, ar nėra kažko šalikelėje.
Ricciardo prisiminęs savo situaciją bei ką tik nutikusią Vetteliui sutartinai su vokiečiu sako, kad reikėtų situaciją vertinti ne tik aklai žvelgiant į tai ką rašo taisyklėse.
„Tiek mano tiek Vettelio atveju trasoje nebuvo bolido patyrusio avariją“, – sako Danielis.
„Raudonos vėliavos buvo mojuojamos ne dėl pavojaus trasoje. Tokiu atveju šiek tiek šalto proto išeitų į naudą.
Sąžiningai kalbant aš manau, kad Sebastianas buvo nubaustas todėl, kad pirmose lenktynėse aš gavau baudą. Teisėjai turbūt norėjo pasielgti sąžiningai ir tokią pačią situaciją įvertino taip pat.
Tad iš dalies aš palaikau teisėjus, kad jie sprendimų nekeičia. Bet kita vertus, aš manau, kad nei aš nei jis baudos nenusipelnėme.
Tada aš tiesiog pamiršau šią taisyklę.
Aš sulėtinau, bet pamiršau, kad reikia laikytis tam tikrų rato laikų nustatytų taisyklių.
Mano poelgis buvo teisingas. Taisyklė reikalinga, bet man kliūna pačios nuobaudos.
Gal už tai turėtų būti skiriamas įspėjimas, na nežinau“, – sakė australas.