FIA sako, kad jie apsisprendė dėl dvigubo trajektorijos keitimo besiginant nuo lenkiančio varžovo ir daugiau neaiškumų nebebus.
Dažnai už tokią gynybą kritikuojamas Maxas Verstappenas, o paskutinis neaiškumas kilo Rusijoje, kai Sebastianas Vettelis gynėsi nuo jį lenkti bandančio Lewiso Hamiltono.
Vokietis pasislinko į vieną ir tą pačią pusę, tačiau tai darė ne vienu judesiu, o du kartus. Nors važiavimo krypties Vettelis nekeitė Lewisas iš karto komandai radijo ryšiu pranešė, kad tai buvo dvigubas blokavimas.
„Mercedes“ su tokia brito nuomone sutiko, tačiau Sebastiano teisėjai nebaudė.
„Taisyklė apie du judesius besiginant paprastai suprantama, kad negalima keisti savo trajektorijos į skirtingas puses“, – situaciją komentavo Charlie Whitingas.
„Daugumos, ko paklausi taip ir sakys, negalima keisti važiavimo krypties į skirtingas puses. Visgi, kai aš pamačiau video medžiagą iš Lewiso bolido kameros, aš iš karto pamaniau, kad Sebastianas keitė kryptį du kartus.
Bet jei video medžiagą žiūrime iš trasos kamerų tada aiškumo kur kas mažiau, ypač iš kameros, kuri filmuoja atvažiuojančius bolidos, atrodo, kad Sebastianas darė vieną judesį, tik vienu momentu jį darė lėčiau.
Tai neatrodo, kaip du atskiri judesiai, būtent todėl teisėjai jo nebaudė, nes taisykles buvo galima interpretuoti dvejopai.“
Nuo šiol, Whitingas sako, jei lenktynininkas judės į vieną pusę, nustos ir paskui vėl pajudės į tą pačią pusę tai bus traktuojama, kaip dviejų judesių gynyba.
„Aš lenktynininkams jau išaiškinau, kad jei besiginantis padarys du judesius, kad ir į tą pačią pusę, tai bus traktuojama lygiai taip pat, kaip ir keičiant važiavimo kryptį į priešingą pusę.
Jei Sebas būtų važiavęs, pasižiūrėjęs į veidrodį ir vėl pajudėjęs ta pačia kryptimi ir tai būtų aiškiai matoma video medžiagoje, tada tai būtų lygiai taip pat blogai, nesvarbu kuria kryptimi antras judesys.“