Davido Coulthardo nuomone „Red Bull“ ir „Honda“ susitarimas tiesiog neturi jokių minusų.
D. Coulthardas savo Karjerą Formulėje 1 baigė būtent „Red Bull“ komandoje.
„Red Bull“ su „Renault“ bendradarbiavo net 12 metų, per visus tuos metus 2010-2013 sezonais tapo čempionais.
Visgi nuo 2014 sezono pradžios austrų komanda dažnai reiškė nepasitenknimą prancūzų varikliu, tad nuo kitų metų jie prancūzus keičia japonais.
„Turint omenyje kokie santykiai dabar yra su „Renault“ ir tai, kad nėra jokių garantijų kas ir kaip bus po 2020 sezono aš nematau jokių minusų dėl šio susitarimo“, – sako Coulthardas.
„Renault“ istorija Formulėje 1 yra tikrai gera, tačiau kol jie viską investuoja tam, kad patys taptų čempionais ar jie gali būti patenkinti jei pergales skina „Red Bull“?, – retoriškai klausia škotas.
„Niekas nežino, kas mūsų laukia ateityje, bet jei visada naudosi tuos pačius ingridientus tai nereikėtų tikėtis gauti naują tortą. Jei nori naujovių, reikia kažką daryti kitaip.
Aš manau, kad jie dabar rizikuoja kur kas mažiau, kai japoniškus variklius naudoja „Toro Rosso“, nes dabar jie mato visus duomenis, ko niekada negausi iš varžovų.“