Kyla įtampa tarp „Renault” ir „Toro Rosso” komandų, pasirodė pranešimų, kad prancūzai „Red Bull” dukterinę komandą gali palikti be variklių.
Vakar sugedo abu „Toro Rosso” bolidai ir abu turėjo problemų su MGU-H, o „Renault” vadovas Cyrilas Abiteboulas pakomentavo situaciją ir teigė, kad tai negali būti atsitiktinumas.
„Mes esame šiek tiek susirūpinę, kaip mūsų variklis „Toro Rosso” bolide yra valdomas, greičiausiai tai paaiškina, kodėl mes turime tiek daug gedimų ir dažniausiai jie kyla šiai ekipai. Šiame sporte niekada nebūna atsitiktinumų.”
Vėliau Franzas Tostas pakomentavo, kad „Toro Rosso” nėra tie, kuriems turėtų tekti kritikos strėlės.
„Tai labai neramina. Viskas diegiama taip pat kaip ir priklauso, niekas nepasikeitė nuo metų pradžios. Mūsų bolidas neturi jokios dalies, kuri susijungtų su važiuokle ir MGU-H, kuri visada kelia problemų. Mes nieko negalime padaryti, tik patikrinti, kurias dalis, kurį variklį ir panašiai gauname.”
Šiandien „Toro Rosso” ekipa parašė oficialų pranešimą, kuriuo prašo „Renault” paaiškinti kodėl šie gedimai nutiko ir kuo dėta jų komanda. Bei paminėjo, kad konstruktorių įskaitoje abi komandos kovoja dėl vietos.
„Mes negalime pamiršti, kad „Renault” kovoja su mumis dėl aukštesnės pozicijos konstruktorių čempionate, todėl kaip ponas C. Abiteboulas įvardino situaciją, jog tai negalėjo būti atsitiktinumas, mes manome, kad tai tikrai nėra mūsų bolido kaltė.”
Po šio pranešimo „Renault” vadovas atrodė itin įsiutęs kalbėdamas su „Red Bull” patarėju Helmutu Marko, o Sky Sports F1 praneša, kad įtampa yra tiek įkaitusi, kad „Renault” ieško būdų kaip nutraukti sutartį su „Toro Rosso” ir juos palikti be variklių likusias dvejas lenktynes.
„Renault” rimtai svarsto, kad tai gali nuvesti iki kontrakto nutraukimo. Jie svarsto ar visa tai yra labai reikšminga, kad galėtų atimti variklius iš „Toro Rosso” ir palikti juos be nieko”, – sakė Tedas Kravitzas.
Atmosphere between Renault and Toro Rosso Red Bull #FP3 #BrazilGP pic.twitter.com/vcMnGQvUVs
— DavidF1🇧🇪 (@davve2010) November 11, 2017
Helmuto Marko komentaras
„Per 10 paskutinių metų ir daug sėkmės, mes patyrėme visas emocijas kartu su mūsų variklio tiekėju. Kaip visada, ilgo sezono pabaigoje, emocijos ima viršų, tačiau mūsų partnerystė ir toliau išliks reikšminga.”
„Niekada nebuvo klausimų, kad mes esame traktuojami nevienodai ir nesąžiningai iš mūsų variklio tiekėjo pusės. Ir visa tai yra tiesa šiai dienai.”
nu nu, nieko ssau situacija