„Ferrari” gali nustebinti savo naujuoju varikliu

4
@Ferrari

Pirmieji žiemos bandymai italų ekipai buvo itin sėkmingi, visas keturias dienas jie ratus suko naudodami vieną variklį.

Taip pat sekėsi ir vienintelei „Ferrari” variklių klientei „Haas”, kuri naudoja naujos specifikacijos variklį, mat „Sauber” šiemet važiuos su pernykščiu varikliu.

Reklama

Prieš šių metų sezoną, visi kalbėjo apie tai, kad padidėja aerodinaminė svarba ir, kad pagaliau, lenktynių nugalėtoją lems ne tai, kieno galingesnis variklis.

Tačiau šias kalbas po pirmos bandymų dienos paneigė Adrianas Newey, „Red Bull” komandos aerodinamikos guru, jis žurnalistams sakė, kad: „Formulė 1 vis dar yra variklių formulė, nes turint vieno variklio procento persvarą tu viename rate esi greitesnis apie vieną dešimtąją, lygiai tą patį lemia ir aerodinamika, Tad, jei tu pradėjai su 5% galingesniu varikliu, tai rasti tuos penkis procentus aerodinamikoje yra labai sunku”.

„Haas” ekipos vadovas Guentheris Steineris gyrė naująją „Ferrari” jėgainę po pirmosios bandymų savaitės.

Visgi „Ferrari” nepasiruošusi miegoti vietoje. Kalbama, kad Sergio Marchione uždraudė bet kokias kalbas už gamyklos ribų, bet užsienio portaluose jau sklando gandai, jog nutekėjo informacija apie naująjį „Ferrari” variklį.

Sklando gandai, kad naujojo variklio purkštukai turės dvigubą „anchor” sistemą. Ši sistema yra atsakinga už perteklinio kuro padavimą į kuro išpurškimo sistemą, o dviguba tokia sistema turėtų gerokai pagerinti variklio darbą, ekonomiją, bei tai turėtų pakelti variklio galią. Be to, ištobulinus šią sistemą, bus galima dar tiksliau reguliuoti kuro mišinio riebumą.

Sebastianas Vettelis ir Kimi Raikkonenas džiaugėsi tuo, kad bolidas šiemet yra labai gerai valdomas, bandymų metu jie visada buvo labai arti „Mercedes” atstovų, arba priekyje jų. Užkulisiuose kalbama, kad „Ferrari” dar tikrai nėra priekyje „Mercedes” tačiau gali būti, kad yra labai arti, tad toks patobulinimas įneštų daug intrigos į čempionatą.

Reklama

4 Komentarai (-ų)

    • Kiek zinau, dar nenaudoja, bet nuo siu metu, vaikli bus galima tobulinti istisus metus, dingsta tokenu sistema, todel jei varikliai bus patikimi, manau, kad atnaujinimus komandos sau gales leisti bet kada sezono eigoje. Tiesa , liko 5 varikliu per sezona limitas.

      Tie dvigubi anchorai ar kazkas i juos panasaus lyg ir nera leidziami, bet cia kazkokia mandresne sistema jie sugalvojo. Na daug informacijos nera apie tai.

  1. kiek eina suprasti is uzsienio forumu, tai siemet jie turetu pradzioj idiegt „jet injection”, visas burtas ten yra tame, kad kuras ipurskiamas i degimo kamera, o uzdegamas ne joje, o tokiuose mazuose kanaluose, kurie yra aplink visa degimo kamera, taip uzdegamas kuras is visu pusiu ir iskart, o jei zvake uzdegineja kuro kameroj, tai ten aisu mikro sekundziu klausimas, bet kazkiek laiko uzdelsiama iki kol uzsidega visas kuras. o kai pavarys jau sita „jet injection” tai tada darys ta dviguba „inkara”. tiesa del to jet injection tai jau pernai kalbejo, kad jau jie ruosia, tai arba jie jau turi paleide i dabartini varikli, arba nera taip lengva padaryt, sito aisku nepasakys mum Marchione 😀 bet atseit sita „jet injection” mersai naudoja nuo pirmu dienu, kai f1 perejo i hybrid era, todel jie toki pranasuma turejo, t ies ista sistema dirba ir „renault” o honda, ko gero nori pirma sukurt motora, kuris apskritai vaziuoja 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia