Spaudos konferencijos metu, kur dalyvavo komandų vadovai, susiginčijo Maurizio Arrivabene iš „Ferrari“ su „Red Bull“ vadovu Christianu Horneriu.
Ericas Boullieras iš „McLaren“ buvo pirmasis, kuris išsakė savo neigiamą nuomonę dėl „Ferrari“ sutarties su buvusiu FIA specialistu.
Spaudos konferencijos metu Horneris taip pat išsakė savo neigiamą požiūrį į šią situaciją. Maurizzio sakė nematantis nieko blogo.
„Aš nematau nieko blogo, mes laikėmės visų įstatymų“, – sako Arrivabene. „Mes netgi jam suteikėme 6 mėnesius „atvėsimo“ laikotarpį.“
„Tai pat norėčiau priminti, kad viskas, ką mes aptarėme Strategijos grupės susitikimo metu yra konfidencialu, nes mes pasirašėme konfidencialumo sutartį, tad aptarinėti visa tai viešai yra draudžiama. Dabar man tenka klausyti, apie taip vadinamą džentelmenų susitarimą. Aš tai vertinu tik kaip paprasčiausius komentarus, nes toks džentelmenų susitarimas neturi jokių teisinių galių. Aš tikiuosi tai yra paprasčiausi komentarai ir nieko daugiau.“
Toto Wolffas nusprendė pritarti Maurizzio: „Visų pirma toje patalpoje, kurioje vyko susitikimas aš nemačiau nei vieno džentelmeno. Antra dabartinė situacija ir „Renault“ su Marcinu yra visiškai kitokia. Abu aptariami specialistai yra labai geri inžinieriai, tačiau Marcinas nusprendė prisijungti prie „Renault“ praėjus vos kelioms savaitėms po to, kai jis dar dirbdamas FIA kūrė technines direktyvas. Atėjęs į naują savo darbovietę jis turėjo labai daug slaptos naujos informacijos savo galvoje. Visgi Laurentas dirbo ne tokioje jautrioje srityje, nei Marcinas, bet čia yra mano nuomonė.“
„O man tai yra labai svarbu“, – sako Christianas Horneris. „O man svarbu vien dėl to, kad prieš tai vykusiame Strategijos grupės susirinkime, kuriame dalyvavo FIA, FOM ir visų komandų vadovai, labai daug kalbėjome apie Marcino ir „Renault“ problemą.“
„Renault“ vėliau taip pat Marcinui leido „atvėsti“, visgi visos komandos sakė, kad joms tai nėra priimtina.“
„Be abejonės darbo sutartys kiekvienoje valstybėje yra kitokios, stengtis viską sukontroliuoti yra neįmanoma, net geriausi viso pasaulio teisininkai nesugebėtų sukurti tokios sistemos, kad mes būtume lengvai sukontroliuojami. Visgi šį kartą visos komandos buvo vieningos ir tarpusavyje sutarėme, kad „visi specialistai iš FOM ar FIA prieš pradėdami dirbti lenktynių komandoje turi bent 12 mėnesių palaukti.“ Kai kurios komandos netgi norėjo susitarti, kad tokios atostogos specialistui būtų 3 metų trukmės, bet mes visi vieningai sutarėme, kad jos turi būti bent 12 mėnesių.“
„Labai nuvilia tai, kad šis susitikimas vyko ne daugiau nei prieš 6 savaites. Greičiausiai derybos jau vyko ir tuo metu, kai mes visi svarstėme situaciją, kam tada reikalingi šie susitikimai, jei mes patys negalime laikytis t o, ką patys ir nutarėme. Be abejonės visada galėsime ginčytis, kad „niekur nėra parašyta, kad taip negalima“, bet mes visi vieningai tai nusprendėme, tai nebuvo mums primesta kažkokios valdybos, tad man natūraliai kyla vienas klausimas… Kam reikalingi tie susitikimai?“
„Tam, kad mes suteikėme mandatą“, – sako Arrivabene. „Svarbiausia buvo tai, kad mes FIA suteikėme mandatą išsiaiškinti visus įstatymus, ištirti situaciją ir jie mums galės tada išaiškinti viską kaip priklauso kitame Strategijos grupės susitikime, kuris vyks balandžio 17.“
„Asmeniškai mane labiausia nuvilia tai, kad būtent „Ferrari“ ar Sergio (Marchionne) norėjo, kad specialistas nedirbtų net 3 metus“, – sako Horneris. „Vieną sekundę komanda reikalauja net 3 metų atvėsimo, o po kelių savaičių paaiškėja tokia situacija. Kaip aš ir sakau, kai tokios situacijos išaiškėja man darosi akivaizdu, kad diskusijos tokių susitikimų metu yra daugiau mažiau niekinės.“
„Taip diskusija vyko, bet sprendimas buvo suteikti FIA įgaliojimus ir tada sugrįžti vėliau prie šio klausimo. FIA teisininkas turi parengti pasiūlymus“, – neatlyžo Maurizzio.
„Aš pasakiau tai, ką norėjau“, – atsakė Christianas.