„Ferrari”: mes turime būti susiję su Formule E

6
@motosport.com

„Ferrari” prezidentas Sergio Marchionne kiek netikėtai atviriau prakalbo apie kompanijos būtinybę būti susietai su Formulės E čempionatu.

S. Marchionne interviu FIA leidiniui „Auto” prasitarė manąs, kad „Ferrari” „turi” būti kažkokia dalimi susijusi su vien elektra varomų formulių lenktynėmis. „Mes turime būti susiję su Formulės E lenktynėmis, nes elektrifikacija ir hibridinės sistemos yra ateities dalies”.

Reklama

Pasak prezidento, toks žingsnis padėtų kompanijai lengviau įsilieti į lengvųjų automobilių rinką, keičiantis variklių ir jų sistemų reikalavimams.

„Hibridinių sistemų naudojimas yra labai svarbus „Ferrari” kompanijai. Niekam ne paslaptis, kad besikeičiant tendencijoms (lengvųjų automobilių variklių segmente – red. past.) mes patiriame spaudimą, bet pasiekti tikslus mes galime kitais keliais. Vienas iššūkių yra naudoti hibridines sistemas ne tik kaip siekį sumažinti oro taršą, tačiau norint padidinti pajėgumą”.

„Mes jau esame sukūrę hibridinį superautomobilį – „La Ferrari” – ir ateityje „Ferrari” modeliuose mes naudosime naujas technologijas, tarp jų ir elektrifikaciją”.

Anksčiau italas neigiamai vertino galimybes jo kompanijai dalyvauti Formulės E čempionate, kol komandoms nebus suteikta daugiau techninės laisvės kuriant bolidus. Jis taip pat peikė lenktynių taisyklę, kad visi lenktynininkai privalo persėsti į antrus automobilius.

Praeitą savaitę Formulės E organizatoriai pranešė 2018 m. sezono komandas – tai bus „Renault”, „BMW”, „Jaguar”, „DS Automobiles”, „Penske”, „Mahindra”, „ABT”, „Venturi” ir „NextEV”. Tais metais bus naudojamos ir naujos kartos „McLaren” baterijos, kurios teoriškai leistų įveikti visą lenktynių distanciją nepakeičiant automobilių.

Neigiamai apie šį čempionatą 2013 m. atsiliepė ir „Ferrari” lenktynininkas Sebastianas Vettelis. Pasak jo, „tai tikrai ne ateities čempionatas”.

 

Reklama

6 Komentarai (-ų)

  1. Įdomu kaip viskas bus po 10 metų. Galbūt benzininiai varikliai bus tik prestižo reikalas ir brangesni nei elektriniai … Dabar jau dyzelius nori drausti, nuo kažkuriu tai metų baigia vokiečiai juos gaminti, links benzino​, elektros , ir kiti tokie kaip vandenilio ir t.t.

  2. Dyzelio neliks dėl debilisku ES tarsos reikalavimu, nors tai gerokai efektyvesne kuro rūsis nei benzinas su didesniu naudingumo koeficientu. Britai dabar gales spygas ES biurokratams rodyt ir toliau dyzeliais vazinet 🙂 O šiaip ateitis tikrai priklauso elektrai. Nebent vandenilis dar mes issuki, bet kol kas elektra pries vandenili pirmauja labai zenkliai 🙂

    • na na, benzinas pries dyzeli tai gal ir nusileidzia, traukos skaiciavimu, ekonomija, bet jei auto hybridas, tai patikek, pavazinejes i dyz neatsisuksi… viena beda, jie dar brangoki, bet reiliai technologijos pinga, tad atpigs ir jie…

  3. Na dyzelis tersia gana stipriai. Prikisk nosi prie dyzelinio auto duslerkes, ir prie benzininio, skirtuma greitai pajusi 😀 Benzinas bet kokiu atveju yra daug svaresnis degalas, tuo labiau naujieji benzininiai varikliai kuro naudoja labai panasiai kaip ir dyzeliai.

    • benzinas liks benzinu. daug paprastesni varikliai ir šiaip. patys žinot argumentus, žmonės 😀
      p.s. antram sakiny padarei logikos klaidą. benzininiai ir benzininiai ;d

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia