„Ferrari” prezidentas Sergio Marchione sako, kad komanda privalo pagerinti aerodinamikos departamentą, o konkrečiau – paspartinti bolido detalių kūrimo greitį.
„Ferrari” pradėjo sezoną Australijoje, turėdama šansą nugalėti, tačiau strateginė klaida raudonos vėliavos metu, visas Sebastiano Vettelio viltis sudaužė į šipulius. Komanda tęsė gerus pasirodymus keliose lenktynėse, tačiau greitai atsidūrė už „Red Bull” ir nesugebėjo atsikovoti antros vietos, italai liko trečioje vietoje su 70 taškų deficitu.
S. Marchione mano, kad jų atnaujinimų kūrimo tempas yra pagrindinė silpnybė ir tai turi būti išspręsta per žiemą, jeigu norima mesti iššūkį „Mercedes” ir „Red Bull” 2017 metais.
„Svarbiausia, kad šio sezono metu mes identifikavome dvi spragas: viena yra pasirodymai trasoje, bet manau, kad labiau svarbu – kitų komandų gebėjimas sparčiai tobulėti. Manau, kad 2016 sezono pradžioje matėme „Red Bull”, kuri neturėjo priemonių, net ant popieriaus, bandyti aplenkti „Ferrari”. Sezono pabaigoje „Red Bull” efektyviai tapo rimtu konkurentu.”
„Tai nėra vien tik dėl variklio patobulinimo, tai daugiau buvo dėl įdėto darbo į aero ir važiuoklę. Ir tai nurodo, kad šį sritis tikriausiai yra viena iš didžiausių skylių „Ferrari” strateginėje plėtroje per pastaruosius kelerius metus. Bandysime išspręsti šią problemą.”
S. Marchione supranta, kad komanda privalo pagerinti savo jėgainę, ne vien tik važiuoklę, norint išlikti kovoje dėl čempionato nugalėtojų. Kitą sezoną bus panaikinta tobulinimo taškų sistema, todėl „Renault” ir „Honda” turės galimybę pasivyti daug greičiau.
„Niekas nekalba, kad mes nesvarstome apie variklio tobulinimą, tai yra kritiškai svarbu, darbai vyks abiem frontais. Bet manau, kad didžiausia bėda yra tai, kad pagal 2016 metų duomenis, mums reikia atpažinti sritis, kuriose yra galimybė gauti naudos iš aerodinamikos plėtojimo. Mes kuo greičiau bandome rasti sprendimus, kurie padės sumažinti tą deficitą.”