FIA suprato, kaip programinės įrangos valdymas Formulėje 1 VSC metu gali būti manipuliuojamas ir atliks patobulinimus, kurie stabdys lenktynininkus.
Kai VSC yra aktyvuojamas, bolido ECU (variklio valdymo blokas) lenktynininkams paskaičiuoja delta laikus, kurie yra 30% lėtesni, nei tie, kuriais jie turėtų važiuoti.
Praėjusį mėnesį po Ispanijos GP, „Ferrari“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis pasakė, kad sistema turi spragų. Vokietis sakė, kad yra įmanoma važiuoti absurdiškomis trajektorijomis, kurios nukerta distanciją, kurią reikia nuvažiuoti mažesniu greičiu.
FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas tuo metu nesutiko su S. Vettelio išsakytomis mintimis, tačiau dabar sako, kad supranta, ką keturis kartus pasaulio čempionas norėjo pasakyti.
C. Whitingas pripažino, kad nedidelis pranašumas gali būti įgautas. Nors jis yra labai mažas, tačiau FIA pasirūpins ir ištaisys šią spragą.
„Taip, dabar jau viskas aišku, – sakė C. Whitingas. – Skaičiavimai atliekami kas 50 metrų yra paremti įveikta distancija nuo skaičiavimo linijos.“
„Jeigu sugebi sutrumpinti kelią, tu gali įgauti labai nežymų pranašumą.“
„Mes paskaičiavome su savo programinės įrangos vyrukais, kad galimai yra įgaunama apie 150 milisekundžių viename rate. Formulėje 1 toks laikas turi reikšmę.“
„Iš to, kaip mūsų programinės įrangos kūrėjai paaiškino, tai tokie yra šios spragos mąstai. Mes galime tai sutaisyti ir padaryti sistemą mažiau pažeidžiamą.“