FIA paskelbė, kad jie imsis net kelių iškarto naujų saugumo tyrimų, dėl įvykusių situacijų šiemet.

2018 sezonas prasidėjo ne taip, kaip norėtų FIA, pirmame etape „Haas“ nepritvirtino abiem savo bolidam vienos iš padangų, antrame tos pačios „Haas“ bolidas barstė detales viso GP metu, na o skaudžiausia nelaimė, kai Kimi Raikkonenas buvo nesaugiai paleistas po padangų keitimo ir taip dviejose vietose sulaužė mechaniko koją.

Charlie Whitingas, FIA saugumo vadovas, sako, kad jie ims nuodugniai tirti visas šias situacijas. Pirmasis blogai pritvirtintas ratas buvo dar žiemos bandymų metu, „McLaren“ komanda Fernando Alonso išleido iš garažo, o šis ne už ilgo atsidūrė žvyre.

Reklama

„Alonso pametė ratą ir mes situaciją aptarėme su „McLaren“, jie mums pateikė ataskaitą tą pačią savaitę. Mes pasikalbėjome su technikos inžinieriais, kad geriau įsigilintume, tam, kad užtikrintume, jog tokių situacijų ateityje nepasikartotų, mes visi stengiamės suprasti problemą.“

„Tada pavedė rato veržlė, nes Alonso sugebėjo įveikti 4 ratus ir tik tada pametė vieną iš ratų. Ši situacija buvo pasakyta visoms komandoms, tai neliko paslaptyje, kad naudojant būtent tokią sistemą, veržlė gali neatlaikyti krūvio. Be abejonės visų reakcija buvo tokia pati: „Pas mus viskas tvarkoje ir mums taip nenutiks“, – Pasakojo Charlie.

Taip pat Whitingas patikino kad nuo šiol bus atidžiau žiūrima, kaip patikimai sutvirtintos bolido detalės.

„Bet kokiai detalei nukritus nuo bolido situacija yra labai pavojinga.“

„Visi aerodinaminiai elementai gali gana nesunkiai būti susilpninti ir neatlaikyti krūvių. Mažas kontaktas su varžovu detalę pažeidžia ir tada ji pradeda lūžti ir gali nukristi nuo bolido, taip ir buvo su Grosjeano „Haas“.

„Viena detalė nulėkė ir laimei ji nusileido ant žolės, po to nukrito dar keletas detalių ir galiausiai dar kai kas buvo nulaužta pačių mechanikų sustojimo metu. Jei atvirai, tai tokios situacijos mums nelabai patinka.“

„Tokių detalių ant bolido yra labai daug ir bet kuri nukritus gali tapti labai pavojinga.“

Galiausiai šį sezoną jau buvo keturi nesaugūs lenktynininko paleidimai iš techninio aptarnavimo vietos, „Ferrari“ Bahreine taip pasielgė du kartus: treniruotėse ir lenktynėse. Dar du kartai yra jau minėti, kai „Haas“ nepritvirtino ratų ant savo abiejų bolidų.

„Viskas kas kart atrodo vis mažiau panašu į atsitiktinumus, nors Australijoje abu kartus buvo aiški ratų tvirtintojo klaida. Bahreine tam vyrui net nepavyko nuimti rato, o tai jau kelia neramumą.“

„Mes papildomai tirsime ir ratų tvirtinimo pistoletus, bei pačias nesaugaus paleidimo iš techninio aptarnavimo zonos situacijas, kad būtų išvengta skausmingų padarinių ateityje“, – sako Whitingas.

 

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia