FIA paskelbė, kad „Mercedes“ galinių ratų dizainas yra legalus ir komanda gali ir toliau juos naudoti.
FIA turėjo ištirti šį elementą po to, kai į juos kreipėsi „Ferrari“.
Italams kilo įtarimų, kad „Mercedes“ naudojamas galinių ratų dizainas yra nelegalus, mat 2012 Kanadoje panašus stilius pristatytas „Red Bull“ buvo pripažintas netinkamu.
„Red Bull“ ratas kuriamas buvo taip, kad angomis judėtų oras ir taip apipūstų galinę važiuoklės dalį, tada FIA nusprendė, kad tai yra nelegalu ir liepė tokių ratų nebenaudoti.
Panašaus tipo ratus „Mercedes“ pradėjo naudoti nuo Belgijos GP, specialistai kalba, kad būtent tai padėjo vokiečiams išspręsti padangų perkaitimo problemas.
Situaciją paaštrino nuotrauka, kurioje matoma, kad angos ratlankį kerta skersai, ir tokiu būdu, greičiausiai, oras judėdamas atlieka aušinimo funkciją.
Techninis reglamentas draudžia judančius aerodinaminius elementus, kadangi skylės sukasi aplink savo ašį jos gali būti laikomos, kaip judantys elementai.
Visgi FIA ištyrus situaciją paskelbė, kad „Mercedes“ kūrinys nėra kurtas dėl tos pačios priežasties, kaip „Red Bull“. FIA teigia, kad tai nors ir įdomus sprendimas, tačiau tai nėra aerodinaminis elementas ir komanda gali toliau jį naudoti.
Apie savo priimtą sprendimą buvo pranešta tiek „Ferrari“ tiek „Mercedes“.