Charlie Whitingas atskleidė, kad FIA pradės papildomą tyrimą dėl „Ferrari“ energijos kaupimo sistemos (ERS) legalumo.
Praktinių sesijų metu, atsakingi sporto asmenys įdėjo papildomą įrangą, kuri turėjo padėti atlikti tyrimą dėl „Ferrari“ ERS sistemos.
Pagrindiniai italų konkurentai „Mercedes“ inicijavo tyrimo pradžią ir teigė, kad jiems pavyksta viršyti 120 kW limitą, kuris gali būti panaudotas iš MGU-K. Po atliktų bandymų, „Ferrari“ sistema buvo pripažinta legali.
„Mes buvome patenkinti ir „Ferrari“ sistema atrodė be priekaištų“, – sakė C. Whitingas.
„Mums nereikia kiekvieną kartą iš naujo atlikti tuos pačius matavimus, kad būtume tikri, jog viskas yra gerai.“
„Mes tiesiog geriau atliksime papildomus matavimus. Tai ką mes turėsime Kanadoje, bus daug geresnė sistema, kuri mums padės suprasti visus dalykus greičiau. Nes dabar mums prireikė kelių lenktynių savaitgalių, kad suprastume viską nuo pagrindų.“
„Tai trunka ilgiau nei mes norėtume. Aš įsivaizduoju, kad mes gausime tokį patį atsakymą. Kanadoje jie mums pateiks programinės įrangos pakeitimus.“
„Kitų komandų baterija laikoma kaip vienetas, tačiau „Ferrari“ atveju, atrodo, kad ji yra viena, tačiau reikia skaičiuoti, kaip dvi. Tai fundamentalus skirtumas, todėl nemanau, kad tai yra paslaptis. Tai labai sudėtinga ir visiškai kitokia sistema nei kieno nors kito.“
„Mes bandome surinkti duomenis apie tai, kokie yra skirtumai tarp dviejų baterijų pusių. Tai yra visa esmė.“
„Nėra taip, kad „Ferrari“ nenori komunikuoti, nes jie mums buvo labai paslaugūs ir daug padėjo viso tyrimo metu.“
„Jų pareiga užtikrinti, kad bolidas atitinka taisykles, tačiau jie pasistengė, kad mums būtų sunkiau.“
„Jų pareiga užtikrinti, kad bolidas atitinka taisykles, tačiau jie pasistengė, kad mums būtų sunkiau.“
Cia kaip suprasti??
Ir kaip cia pas ferrari tokia sudetinga baterija, kam tas sudetingumas….
Turima galvoj, kad komandos turi įrodyti, kad jų bolidas atitinka taisyklės. O Ferrari atveju, jie padarė kitokia sistema, kurią sunkiau patikrinti, todėl ir sako, kad jie padarė taip, kad fia būtų sunkiau atlikti savo darba 😀
Na o dėl baterijos, matyt gauna kažkokios naudos, gal nekaista taip baisiai , kai yra perskelta į dvi dalis ar dar kas nors … Šito nzn 🙂
kai perskėlė per pusę, tai atitinkamai jas sujungus galia išauga, pvz: paimk du akumuliatorius mašininius 12v, ir jei gerai sujungsi bus 24V, 36V ir t.t. lygiai tas pats, manoma, kad daroma pas italus, tik ne su voltažu, o su atiduodama galia, ir jei atjungi juos tai tau bus viskas gražu, bet sujungus į grandinę jau kaip ir turi persvarą. Ferrari turbūt turi kažkokią programinę apsaugą, kurią nori įjungia nori ne ir FIA gali rasti blogumus tik pastoviai stebėdami, nu aš manau, kad bus taip 🙂 Be to šito niekaip negalėjo žinoti Mercedes, nors apsukundė, ir dabar Mersai piktinasi, kad va paskelbė pavardes žmonių kurie išdavė ir pasiskundė FIA, na o pasiskundė tai abu buvę Ferrari nariai. Va dėl to ir siunta visi, kai Budkowskis perėjo į Renault ir t.t.