Kategorijos Naujienos

FIA nekeis mėlynų vėliavų taisyklės

FIA paskelbė, kad jie tikrai neplanuoja keisti taisyklių susijusių su mėlynų vėliavų naudojimu.

Mėlynos vėliavos ir jų naudojimas, bei nepaisymas vėl atsidūrė dėmesio centre, kai Singapūro lenktynėse Lewisas Hamiltonas vos neprarado pergalės.

Britas pasivijo ratu Romainą Grosjeaną ir Sergey Sirotkiną, kurie tarpusavyje kovojo dėl pozicijos. Laiku nepamatęs mėlynų vėliavų Grosjeanas gavo baudą lenktynėse.

Maxas Verstappenas vos per plauką nepasinaudojo situacija, nes jis pirmaujantį Lewisą Hamiltoną pasivijo ir nuo jo atsiliko vos 0.3 sekundės.

Verstappenas radio ryšiu „Red Bull“ klausė, ką jie veikia ir kodėl jų nepraleidžia, komanda atsakė, kad: „Jie lenktyniauja.“

Kitas atvejis garsiai aptarinėjamas yra tas, kad Valtteri Bottas pasivijo ratu Nico Hulkenbergą. Apvažiavęs kelis ratus paskui vokietį Valtteri komandos klausė, kodėl jam nemojuojamos mėlynos vėliavos.

Taisyklės teigia, kad jos pradedamos mojuoti tada, kai ratu besivejantis lenktynininkas pasiveja varžovą 1.2 sekundės atstumu.

Dėl trasos specifikacijos suomis niekaip nepasivijo vokiečio reikiamu atstumu, dėl to nepasitenkinimą dėl priekyje esančio „Renault“ sakė komandai.

Charlie Whitingas sako, kad jie nesvarsto keisti taisyklių susijusių su šia taisykle.

„Pernai metais atstumas tarp varžovų turėjo būti 1 sekundė, mes pasikalbėjome ir prieš šį sezoną jį padidinome iki 1.2 s.

Aš nemanau, kad šį skaičių turėtume dar padidinti, nes tada lenktynininkas tam, kad praleistų už savęs esančius sugaiš labai daug laiko, kur kas daugiau, nei jis turėtų jo prarasti.

Jei mes liepsime lenktynininkui trauktis į šoną esant 1.4 ar 1.6 sekundėms, tai bus nesąžininga.

Aš manau, kad 1.2 sekundės atstumas yra teisingas. Visiems kitiems pavyko priartėti tokiu atstumu išskyrus Valtteri.

Aš nežinau kas ten nutiko. Galbūt jo bolidas veikė netinkamai. Aš su juo kalbėjausi ir jis pasakė, kad priartėti buvo neįmanoma.

Nenoriu nuskambėti žiauriai, bet tai ne mūsų problemos.

Visi kiti paisė šios taisyklės, tad vien jam išimties mes negalime daryti.“

Mėlynų vėliavų nauda yra plačiai diskutuojama, vieni sako, kad jos būtinos, nes anksčiau, kai jų nebuvo, ratu lenkiami lenktynininkai vienus praleisdavo, kitus ne, dėl asmeninių simpatijų ar komandos nurodymų. Tai galėdavo lemti, ne tik lenktynių nugalėtoją, bet turėti rimtų pasekmių čempionatui.

Kita pusė teigia, kad tam, kad praleisti besivejantį ratu yra sugaištama ne sekundė ar dvi, bet gerokai daugiau. Nes tau tenka, ne tik atleisti greičio pedalą, reikia pasitraukti į šoną, taip padangos pasidengia šiukšlėmis bei atvėsta ir tam atstatyti reikia laiko.

Share
Publikavo
STFU

Paskutinės naujienos

Azerbaidžano GP: lenktynių rezultatai

Baigėsi Azerbaidžano GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Oscar Piastri, antroje vietoje liko Charles Leclerc, trečioje…

prieš % dieną(-as)

Azerbaidžano GP: kvalifikacijos rezultatai

Baigėsi Azerbaidžano GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Pierre Gasly, antroje vietoje liko Charles Leclerc, trečioje…

prieš % dieną(-as)

Azerbaidžano GP: treniruotės #3 rezultatai

Baigėsi Azerbaidžano GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Charles Leclerc,…

prieš % dieną(-as)

Azerbaidžano GP: treniruotės #2 rezultatai

Baigėsi Azerbaidžano GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Charles Leclerc, antroje vietoje liko Sergio Perez,…

prieš % dieną(-as)

Azerbaidžano GP: treniruotės #1 rezultatai

Baigėsi Azerbaidžano GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lewis Hamilton,…

prieš % dieną(-as)

Italijos GP: lenktynių rezultatai

Baigėsi Italijos GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Charles Leclerc, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…

prieš % dieną(-as)