FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas gynė teisėjų verdiktą Sebastianui Vetteliui skirti 5 sekundžių baudą už sukeltą avariją Prancūzijoje.
Lewisas Hamiltonas ir Niki Lauda labai kritiškai sureagavo į tokią baudą ir teigė, kad vokietis turėjo būti nubaustas labiau, kadangi jis visiškai sugadino Valtteri Botto lenktynes ir finišavo aukščiau už jį.
Tačiau C. Whitingas atkreipė dėmesį, kad teisėjai turėjo keturis variantus, kaip nubausti S. Vettelį, tačiau jie atsižvelgė į jau įvykusius panašaus tipo incidentus.
„Teisėjai turėjo pasirinkti iš keturių variantų, kurie buvo galimi“, – sakė FIA lenktynių direktorius C. Whitingas.
„Penkių sekundžių bauda, dešimties sekundžių bauda, pravažiavimas pro aptarnavimo zoną arba atvažiavimo į aptarnavimo zoną, kada yra privaloma sustoti [stop-go].“
„Jie pasirinko penkių sekundžių baudą, kuri pademonstravo stabilumą lyginant su kitais panašiais ir jau įvykusiais incidentais.“
„Jeigu pažiūrėtume į incidento pasekmes, tai tiek viena, tiek kita pusė gali galvoti skirtingai. Tačiau teisėjai pasistengė to nedaryti ir priėmė teisingą sprendimą.“
S. Vettelis į savo super licencijos sąskaitą užsidirbo ir du baudos taškus. Tai yra penktas baudos taškas per 12 mėnesių laikotarpį.
na ir pažiūrėjus į galutinius rezultatus nieko nebūtų pakeitusi nei stop/go, nei +10 sek. bauda nei dar kažkokia kitokia. S.V. buvo tikrai greitas, net jei būtų atsidūręs už Valtteri būtų jį pasiėmęs trasoje be jokių problemų. Sugadino jis tas lenktynes Bottui, bet sau taip pat suėdė, buvo garantuotas podiumas, pergalė galbūt ne, bet 3 tai tikrai, o dabar tik 5. Hamiltonas aišku norėtų dar daugiau pirmauti, na, o Lauda žiūri dar ir į komandinę įskaitą, bet šiaip manyčiau apskritai ta bauda nebuvo reikalinga, nes ji turėtų prasmę tik atliekant iškart gavus, o ne kaip dabar galioja iki paskutinio rato, nes gale lenktynių, jei nebūna SC, tai atstumai tarp lenktynininkų retai, kada būna mažesni nei 5 sekundės.