Formulės 1, FIA ir „Marussia” laukia teisiniai ginčai dėl J. Bianchi mirties

17
@F1 Fanatic
@F1 Fanatic
@F1 Fanatic

Jules Bianchi šeima padavė teisinį ieškinį prieš Formulės 1 valdymo grupę, Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) ir buvusią „Marussia” komandą dėl piloto mirties.

Prancūzas mirė pernai metų liepą – 9 mėnesiai po to, kai Japonijos GP jis patyrė sunkią galvos traumą, atsitrenkęs į 6,5 tonos kraną.

Reklama

Didžiojoje Britanijoje pradėtame ieškinyje teigiama, kad Formulės 1 valdymo grupė, FIA ir „Marussia” komanda (dabar „Manor” – red. past) padarė daug klaidų planuodami, organizuodami ir vykdydami lenktynes pavojingomis sąlygomis, Japonijoje siaučiant taifūnui.

„Mes siekiame Jules teisingumo,” – teigė J. Bianchi tėtis. „Mes norime įrodyti tiesą apie sprendimus, kurie nulėmė mūsų sūnaus žūtį. Kaip šeima mes turime tiek daug neatsakytų klausimų ir jaučiame, kad Jules avarijos ir mirties galėjo būti išvengta, jei nebūtų padaryta daug klaidų.”

Teisinės kompanijos atstovas Julian Chamberlayne teigė, kad „Jules Bianchi avarijos buvo galima išvengti.”

„FIA tyrimo komisija po šio įvykio pateikė daug rekomendacijų kaip padidinti saugumą Formulėje 1, tačiau nesugebėjo įvardyti, kokios buvo padarytos klaidos, lėmusios piloto mirtį. Tai, jog FIA ataskaita verčia visų padarinių kaltę Jules Bianchi, yra labai nemaloni staigmena lenktynininko šeimai.”

„J. Bainchi šeima yra įsitikinusi, kad šis teisinis kelias leis atsakyti į visus klausimus ir įvardinti kaltuosius, kurie prisiims atsakomybę už savo klaidas. Tai yra labai svarbu tam, kad dabartiniai ir ateities lenktynininkai pasitikėtų, jog Formulėje 1 pirmoje vietoje yra saugumas. Jei toks požiūris būtų buvęs ir Sudzukoje lenktynių metu, Jules Bianchi būtų gyvas ir galėtų džiaugtis savo lenktyniavimu,” – tvirtino teisininkas.

FIA 2014 m. gruodį išleido pagrindinę šio įvykio ataskaitą, kurioje be kitų išvad7 teigiama, kad avarijos kaltininku laikomas J. Bianchi, nepakankamai sulėtinęs savo tempą toje trasos vietoje.

Tuometinė „Marussia” ekipa dabar lenktyniauja „Manor” pavadinimu.

Reklama

17 Komentarai (-ų)

  1. Na, su tais teismais Jules neprikels, tik apgina garbe ir oruma del isvadu. O f1 turbut greit duos pilotams sutartele pasirasyt, kad f1 ir fia nebus atsakinga nutikus tokiems atvejams, jei nepasirasai tai ir nelenktyniauji kogero.

  2. Šiaip tai kalti tie, kurie išleido (ar leido išleisti) traktorių, kuris manevravo, kol pilotai dar nebuvo išsirikiavę paskui saugos automobilį. Trasa šlapia, slidu, dalis pilotų dar nespėję sureaguoti į vėliavas, o traktoristas sau manevruoja lyg Maximos aikštelėj šalia trasos, kur ką tik buvo įvykusi kita avarija (berods, Sutilo)… Jei traktoristas nebūtų važiavęs atgal, kai Bianchi išlėkė, nieko nebūtų įvykę.

    • Mykolai, taip pritariu, visada norisi, kad jie dingtu is ten greiciau… Bet va matom kas atsitiko. O po sio ivykio kazkaip pailgejo tas safety car busimas trasoje, bent jau man taip atrodo. Lyg niekas nebevyksta, bet SC suka ratus

    • Mykolas> Esmė tame, kad traktorius neturėjo manevruoti šalia trasos, KOL NEBUVO SC IR BOLIDAI NEBUVO PASKUI JĮ IŠSIRIKIAVĘ. Žodžiu, SC dar ne trasoj, dalis pilotų dar pilnu tempu varo, o šlapiam slidžiam posūky traktorius važinėjasi… Bianchi tevų advokatai, tikiuosi, gerai patrumpins Whitingą ir Co. Seniai reikėjo tuos veikėjus teisman duot, o tai kai visada žuvusiam viską nurašė ir kaltų ale nėra, nors tikrai yra.

    • Sita as ir pagalvojau, prie ko cia Manor? viena minti turiu, tai nebent del to, kad cia ta pati organizacija, tik kitu pavadinimu. Net nezinau…

    • Kas domisi LT politika, tam labai aiškus pavyzdys – Darbo partija… 😀
      Priminsiu, kad ji buvo pripažinta kalta, bet, kadangi pakeitė pavadinimą, tai „naujasis” juridinis asmuo negalėjo atsakyti…

    • Nemaišyk Darbo partijos ir Manor, nes tai du visiškai skirtingi dalykai. Jei Darbo partijoje liko tie patys žmonės, tai Manor vadovybė ir labai didelė dalis personalo pasikeitė.

  3. O iš kur jūs visi tokie tikri, kad Japonijos GP maršalai nežino taisyklių ir jas pažeidė..? Kiek pamenu, niekad niekas nelaukia, kol visi išsirikiuos paskui SA, tiesiog stengiasi kuo greičiau pašalinti pakelėje stovintį bolidą.

    • Nesam tikri, bet tai turi diktuoti sveika logika. Jei maršalai ignoravo saugumo taisykles, tai „trumpinti” reikia juos (ar tuos, kad davė nurodymą traktoriui važiuot į trasą). O jei tikrai nėra taisyklės, kad pašaliniai mechanizmai trasoj (ar šalia jos) gali manevruoti tik tada, kai įsitikinama, kad tai daryti saugu (viso bolidai sumažinę greitį ir važiuoja paskui SC), tai tada tikrai reikia už kiaušų imt visus whitingus ir kitus už saugumą atsakingus veikėjus, jei galimų grėsmių nesumodeliuoja ir tinkamų saugumo taisyklių nenumato.

  4. Galima prielaida, kad jei Jules ne į traktorių būtų trenkęsis, tai į Sutilą. Abu gal ir nebūtų žuvę, bet sunkiai sužaloti turbūt.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia