Komandos sutarė, kad po 2020 metų sezono pasikeis variklių formatas, tad Helmutas Marko sako, kad jei nebus garantuotas nepriklausomas variklių tiekėjas, „Red Bull” komandos šiame sporte gali nebelikti.
Kaip keisis variklio charakteristikos dar bus tariamasi per ateinančius metus, tačiau pagrindinė vieta, kurią visi susitarė kad reikia keisti iškart, tai: varikliai turi būti galingesni ir pigiau kainuojantys, bei jie turi tapti kur kas garsesni.
Kol kas nebuvo sutarta, kad būtinai bus įtrauktas bent vienas nepriklausomas variklių gamintojas, kuris garantuotų privačioms komandoms galimybę nusipirkti variklį iš šalies, nesusaistant savęs papildomais kontraktais su gamintojais lenktyniaujančiais trasose. Helmutas užsiminė, kad kuo greičiau reikia susitarti su nepriklausomu gamintoju, nes tai gali nulemti sporto ateity po 2020 sezono.
„Ne vėliau kaip 2021 metais Formulėje 1 turi būti nepriklausomas variklių tiekėjas. Tai yra kur kas daugiau nei būtina, o variklis turi būti paprastas, triukšmingas ir kainuoti mažiau nei 10 milijonų.
Mes kalbame apie kur kas paprastesnį jėgos agregatą, nei kad turime dabar, mums reikia tiesiog paprasto lenktynėms skirto variklio. Tokiems agregatams pagaminti yra pakankamai gamintojų. Todėl mes tikimės, kad naujieji savininkai, kartu su FIA suras tokį gamintoją iki šio sezono pabaigos. Jei tai neįvyks, mūsų ateitis šiame sporte lieka neužtikrinta.”