Amerikiečių komanda „HAAS” pasisako už naująsias variklių taisykles pradėsiančias galioti 2021 metais.
Tai kol kas pirmoji komanda garsiai išreiškusi palaikymą, nes „Mercedes” vadovas Toto Wolffas pasisakė, kad tokios taisyklės jiems nepatinka, o „Ferrari” išvis pagrasino trauktis.
Guntheris Steineris, kaip privačios komandos vadovas, yra suinteresuotas kaštų mažinimo politika, tad jis sako: „Taisyklių principas teisingas, liko tik jas ištobulinti.”
„Jie stengiasi pasiekti savo užsibrėžtus rezultatus: daugiau garso, sumažinti kaštus, daugiau lygybės rikiuotėje”.
„Tai yra jų tikslas. Aš manau šios pristatytos taisyklės yra gera pradžia atsispyrimui.”
„Dabar liko ištobulinti detales techninį išsilavinimą turintiems žmonėms.”
„Pagrindinės linijos jau nubrėžtos, aš nemanau, kad jas kažkas labai stipriai koreguos.”
„Aš tikiuosi jiems pavyks pasiekti norimus tikslus.”
Steineris sutinka, kad svarbu ne tik sumažinti išlaidas, taisyklės turi būti priimtinos ir fanams.
„Aš nesakau, kad svarbiausia yra kaina. Tai tiek pat svarbu, kaip ir kitos priežastys, pavyzdžiui kas iš to pigaus variklio, jei fanams tai nepatiks, tai kam to imtis apskritai.”
„Tam turi būti prieitas kompromisas, fanams reikia daugiau garso, o norint privilioti gamintojus, reikia pigesnių variklių.”
„Išlaidos labai aktualu ir keletui dabar esančių dalyvių, tai mažos privačios komandos, kurios negamina savo variklių, kaip kad mes.”
„Tai vienas iš pagrindinių dalykų, kuriuos turime bandyti keisti, tam, kad F1 taptų geresne.”