„Halo” ir „Aeroscreen” saugumo sistemų palyginimas

2
@Red Bull

[media-credit id=13 align=”aligncenter” width=”881″]Aeroscreen[/media-credit]

Šiandien oficialiai „Red Bull” ekipa išbandė saugumo sprendimą, kaip apsaugoti lenktynininko galvą – taip vadinamą „Aeroscreen” sistemą. Šiais metais tai jau buvo antroji tokia sistema – „Halo” buvo išbandyta „Ferrari” komandos Ispanijoje bandymų metu.

Reklama

„Ferrari” parodyta sistema iš pradžių buvo pasiūlyta „Mercedes”, tačiau ją trasoje išbandė italai.

Abi sistemos skirtos siekiant apsaugoti lenktynininko galvą nuo įvairių nuolaužų trasoje ar atitrūkusių padangų. Kurti šias sistemas pastūmėjo kiti nelaimingi įvykiai – buvęs Formulės 1 lenktynininkas Justinas Wilsonas žuvo avarijoje IndyCar lenktynėse, 2009 m. Formulės 2 čempionate nuo atitrūkusios padangos smūgio mirė Henry Surteesas. Taip pat niekas nepamiršta ir Jules Bianchi nelaimės.

„Ferrari” pasiūlyta sistema priekyje vairuotojo turi tvirtinimo tašką, tad ji gali šiek tiek riboti matomumą. Tuo tarpu „Aeroscreen” bando šią vietą ištaisyti ir viduryje tvirtinimo taško nėra. Tačiau ji skiriasi tuo, kad apsaugai naudojamas stiklas. Jis suteikia didesnę apsaugą, tačiau lieka atviras klausimas, kuri sistema lengviau išmontuojama nelaimės atveju. Taip pat vis dar neaišku, kaip nuo stiklo būtų nuvalomi lietaus lašai ar kiti nešvarumai. Abi šios sistemos sėkmingai išbandė įvairių avarijų testus.

Tarptautinė automobilių federacija tikisi, kad vieną iš šių sistemų bus galima patvirtinti 2017 m. sezonui. Kadangi apie techninį reglamentą komandos tikisi susitarti per artimiausias dienas, galime laukti, kad viena iš šių saugumo sistemų bus patvirtinta jau 2017 metams.

[media-credit id=13 align=”aligncenter” width=”1076″][/media-credit]

Reklama

2 Komentarai (-ų)

  1. aš aišku senamadiškas, bet man nei ta nei ta negražu, tegul kreipiasi i KTU lazeriu studija, ir kuria koki tai nematoma lazerini lauka, kad supjaustytu padanga kai ji atskrenda 😀 asmeniskai as tikiuos nei vienas is isbandytu variantu nebus patvirtintas

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia