[media-credit id=3 align=”alignnone” width=”750″][/media-credit]
Dar vieną sunkų sezoną išgyvenanti „McLaren” variklių partnerė „Honda” yra patenkinta progresu, kurį jai pavyko padaryti energijos rekuperacijos sistemos srityje (ERS), tačiau jaučia, kad reikia koncentruoti dėmesį į kitas jėgos agregato sritis.
ERS buvo pagrindinė „Honda” jėgainių silpnoji vieta 2015 m., su kuria susidūrė japonų gamintojas po grįžimo į Formulę 1 su „McLaren”.
„Hondos” F1 projektų vadovas Yusuke Hasegawa yra patenkintas atliktais žingsniais pirmyn, bet ne bendru jėgainės konkurencingumu.
„ERS” yra daug geresnė nei praėjusiais metais, bet mes suprantame, kad vidaus degimo variklis vis dar atsilieka nuo kitų. Mes nesame patenkinti situacija, bet esame laimingi, galėdami pademonstruoti progresą”, – teigė Y. Hasegawa.
Japonų gamintojo F1 projektų vadovas įsitikinęs, jog „Honda” yra pajėgi atlikti patobulinimus viso sezono metu.
„Per anksti kalbėti apie mūsų (užimamą – red. past.) poziciją, bet akivaizdu, jog nesame patenkinti esama situacija. Žinoma, daug kas priklauso ir nuo važiuoklės, bet mes galime įnešti savo indėlį variklio srityje. Svarbu parodyti, kad mes galime paspartinti progresą. Toks yra mūsų tikslas”, – apibendrino Y. Hasegawa.
sakyčiau nuo pernai didelis šuolis pirmyn, taip ir toliau