Po „Honda“ susitarimo su „Red Bull“, japonai antrąją sezono dalį skirs darbui su 2019 metų sezono varikliu.
Dar šį mėnesį „Red Bull“ patvirtino, kad nuo kitų metų keičia variklius iš „Renault“ į „Honda“ ir jungsis prie dabartinių „Toro Rosso“ partnerių.
Toks sprendimas nustebino ne vieną ir ypatingai po Kanados ir Prancūzijos lenktynių, kai komanda turėjo problemų su savo varikliais. Tačiau japonų gamintojas sako, kad daro viską, jog kitam sezonui pasiruoštų kuo geriau.
„Pagal mūsų tyrimų ir vystymo institutą „Honda“ kompanijoje, prie trečios specifikacijos variklio mes ir toliau stipriai dirbsime“, – sakė Masashi Yamamoto.
„Tačiau lygiagrečiai, mes ruošiamės susikoncentruoti ties darbu su kitų metų jėgaine. Šių metų variklio specifikacijos jau yra sudėliotos ir suplanuotos, todėl kita šių metų pusė bus skirta kito sezono variklio vystymui.“
„Tačiau tai darysime ne tik mes, tą darys ir kitos komandos.“
„Honda“ sako, kad svajoja apie pergales su naujaisiais savo partneriais „Red Bull“.
„Pirmi trys metai su „McLaren“ buvo labai svarbūs, nes tai buvo trys metai mokymosi ir supratimo, ką praradome per tą laiką, kai buvome pasitraukę iš Formulės 1. Mes esame labai dėkingi už tuos tris metus su „McLaren“ komanda.“
„Tada, nuo 2018 metų, pradėjome darbą su „Toro Rosso“, kur nuo pat pradžių supratome, kad tarp mūsų ir jų yra neįtikėtinai gera bendradarbiavimo kultūra, todėl buvome pasiruošę šiam darbui.“
„Kitas mūsų žingsnis – laimėti ir laimėti lenktynes. Nusprendėme, kad dirbti su „Red Bull“ yra teisingas pasirinkimas.“