„Honda” atskleidė, kad dabar jie yra pasekę tokį lygį, kokio jie tikėjosi važiuodami į prieš sezoninius bandymus vasarį.

Paskutiniai „Honda” atnaujinimai davė tai, kas buvo tikėtasi pasiekti dar prieš pusę metų.

2017 metams, japonų gamintojas, pristatė naujo tipo variklį, kuris turėjo palengvinti „McLaren” ir „Honda” gyvenimus F1. Deja jie buvo užklupti problemų, kurias jau pavyko išspręsti.

Reklama

Pirmuosius taškus „McLaren” iškovojo tik Azerbaidžane ir tai istoriškai yra ilgiausias laiko tarpas sezone be taškų komandos istorijoje.

Yusuke Hasegawa sako, kad „Honda” dabar pasiekė tokį lygį, kokio buvo tikėtasi prieš sezoną.

„Galbūt dabar yra tas lygis, kurį mes turėjome pasiekti dar iki sezono pradžios.

Tad mano mintyse viena mintis:”pagaliau pasiekėme tokį lygį, kuriame turėjome būti Barselonoje”, – sako Hasegawa.

„Tam prireikė 5 mėnesių. Žvelgiant iš inžinieriaus pusės, per 5 mėnesius panaikinti tokį deficitą ir pasiekti tai ko norėjai yra vertas pasididžiavimo pasiekimas.

Deja, Formulės 1 tempais, visa tai per vėlu.

Tad aš esu tiek pat nusivylęs tiek pat džiaugiuosi, kad pasiekėme šį lygį”, – atviravo Yusuke.

„Honda” ateitis F1 dar nėra visiškai aiški. Vis pasklinda kalbos, kad „McLaren” ieško būdų nutraukti variklių tiekimo sutartį.

Taip pat „Sauber” persigalvojo, nors buvo paskelbusi, kad nuo 2018 jie naudos japonų jėgainę.

Dabar kalbama, kad „Toro Rosso” gali būti ta komanda, kuri rinksis japonų variklius.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia