„Honda” ir toliau planuoja tobulinti dabartinį savo variklį sezono metu, bei nori kuo greičiau išleisti likusius taškus, skirtus variklio atnaujinimams.
Japonų variklių gamintojas, šiais metais yra pristatęs du atnaujinimus, Kanadoje buvo pristatyta nauja turbina, o prieš Didžiosios Britanijos lenktynes atnaujintas vidaus degimo variklis (ICE). Šie atnaujinimai „Hondą” paliko su 10 žetonų, kuriuos jie galės panaudoti kitiems atnaujinimams, o Yusuke Hasegawa, „Honda” vadovas Formulės 1 projektui, sakė, kuo greičiau jie bus panaudoti, tuo geriau.
„Dirbame ir kuriame atnaujinimus visą laiką, tačiau mes nesame tikri, kuriose lenktynėse patobulinimus turėtume įdiegti, nes turime rasti efektyvumo ir patikimumo balansą.”
„Nematome priežasčių, kodėl turėtume ilgai laukti, kai tik viskas bus patvirtinta, atnaujinimus įdiegsime per greičiausią įmanomą laiką. Turime 10 žetonų, o mūsų tikslas – visus juos panaudoti šiame sezone.”
„Honda” į Formulę 1 sugrįžo tik praėjusiais metais, tačiau šiemet padarė didelį progresą. Carlosas Sainzas yra sakęs, kad japonų jėgainė yra geresnė nei praėjusių metų „Ferrari”. Y. Hasegawa sako, kad malonu sulaukti pagyrimų iš kitų pilotų, tačiau jų tikslas yra visiškai panaikinti deficitą.
„Aš esu pamalonintas, kad jis mato „Hondą” teisingame kelyje, bet nemanau, kad turėčiau būti laimingas išgirdęs, jog pagaliau pranokome praėjusių metų variklių lygį. Manau, kad kiekvienas dirbantis „Honda” daro puikų darbą, tobulėja neįtikėtinu greičiu, greitai mokosi ir padaro viską, kas turi būti padaryta. Visi mūsų inžinieriai yra labai motyvuoti, kad atliktų savo darbą gerai.”