„Honda”: variklio atnaujinimas pasirodė ‘per daug lengvas’

4
lygį

„Honda” turėjo pilnai pasinaudoti kontraversiškos variklių tobulinimo taškų sistemos eliminavimu ir sukurti naują variklį, kuris turėtų pripažintą „Mercedes” architektūrą, tačiau viskas atrodė gerai tik ant variklių bandymų stendo.

Tada įvyko skaudus susidūrimas su realybe….

Reklama

„Mes manėme, kad tai [2017 variklio kūrimas] per daug lengva ir tuo pačiu per daug sunku sukurti naują technologiją. Tai mano padaryta klaida.” kalbėjo Yusuke Hasegawa.

„Mums puikiai sekėsi su vieno cilindro variklio prototipu ant stendo, tačiau kaip tik sukūrėme pilną V6 variklį variklį iškilo daugybė problemų. Tai ką mes pasiekėme su vieno cilindro prototipu buvo pakankamai aukštas lygis, tačiau pritaikius identiškas specifikacijas šešiems cilindrams tai nebeveikė.”

„Esame labai nusivylę. Tačiau jau buvo per vėlu, nes mes tai pastebėjome per Kalėdas. Po to kaip supratome, kad yra problemų atėjo laikas patvirtinti galutinę specifikaciją, todėl mums reikėjo priimti kompromisą.”

Nepaisant galios trūkumo, atsirado ir patikimumo problemų, kurios pagrinde kyla dėl vibracijų.

„Mūsų variklis patiria didžiules vibracijas. Vienintelis dalykas, kurį galiu pasakyti, kad ant stendo mes neturime tokių problemų, tačiau kai panaudojame pavarų dėžę, perdavimą į ratus ir padangas pasirodo bėdos. Aš nekaltinu važiuoklės, tačiau mums reikia įvertinti situaciją ir su stendu.”

Teigdamas, kad naujasis variklis sukuria tiek pat galios, kiek ir 2016 metų jėgos agregatas, Y. Hasegawa sako, kad labai lauktas atnaujinimas gali būti paruoštas jau Ispanijos lenktynėms, kitą mėnesį.

„Jeigu rasime gerą sprendimą mes turėtume pakeisti variklį penktose ar šeštose lenktynėse, tačiau aš norėčiau mūsų specifikaciją atnaujinti ankščiau arba ne vėliau nei nustatyta.”

„Mes jau dabar esame pasiekę aukštą galios lygį su vieno cilindro varikliu. Mums reikia šią technologiją perkelti į V6 variklį. Tačiau mes vistiek turime tai pagerinti, mums netrūksta pasitikėjimo, kad galėtume tai pasiekti.” pridėjo Y. Hasegawa, tačiau ar tai nėra tas pats, kodėl jiems nepavyko sukurti konkurencingo 2017 metų variklio?

Reklama

4 Komentarai (-ų)

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia