Ką tik finišavusiose Ispanijos GP Lenktynėse nugalėjo Lewisas Hamiltonas, antras – Sebastianas Vettelis, trečias – Danielis Ricciardo.
Likęs dešimtukas Ispanijos GP atrodo taip: ketvirtas finišavo Sergio Perezas iš „Force India”, penktas – Estebanas Oconas iš „Force India”, šeštas – Nico Hulkenbergas iš „Renault”, septintas – Pascalis Wehrleinas iš „Sauber”, aštuntas – Carlosas Sainzas jaunesnysis iš „Toro Rosso”, devintas – Daniilas Kvyattas iš „Toro Rosso”, o paskutinį tašką iškovojo Romainas Grosjeanas iš „Haas”.
Tiesa Pascalis Wherleinas nubaustas 5 sekundžių bauda, tad jis rikiuotėje nukrinta, tačiau taškų vistiek pelno.
Tad aukštyn pakils Sainzas
Pasirengimas
Per paskutinius 10 GP Ispanijoje pergales iškovojo 10 skirtingų sportininkų. Šiemet ši tradicija buvo sulaužyta ir 11 skirtingo nugalėtojo mes nepamatėme.
Prieš lenktynes paaiškėjo, kad „McLaren” komanda nusprendė Stoffelio Vandoorne bolide keisti papildomus jėgos agregato elementus, taip Stoffeliui buvo „uždirbta” 10 starto pozicijų bauda. Kadangi Stoffelis kvalifikavosi 19, tai didelio nuostolio šioje vietoje nepatyrė ir lenktynes pradėjo 20.
Maksas Verstappenas paklaustas ar tikisi pakartoti pernykštę pergalę, kuri buvo pirmoji jo karjeroje, bei tada jis tapo jauniausiu pilotu iškovojusiu pergalę F1 istorijoje, jis atsakė:”Tam reikės, kad šiemet priekyje manęs susidurtų 4 bolidai”.
Startas
Startas puikiai pavyko Sebastianui Vetteliui, kuris iš kart iššoko į pirmą poziciją.
Pirmame posūkyje įvyko stiprus kontaktas tarp Kimi Raikkoneno bei Maxo Verstappeno, abu po šio incidento turėjo baigti lenktynes, dėl pažeistos važiuoklės. Po pakartojimo buvo matyti, kad šią avariją iššaukė labai švelnus kontaktas su Valtteri Bottu, o po jo jau sekė stipresnis su Maxu Verstappenu. Po šios avarijos nebuvo baustas nei vienas pilotas.
Felipe Massai buvo pakeista bolido nosis, po kontakto su Fernandu Alonso. Dėl to trasą trumpam palikęs Fernando Alonso iš 7 pozicijos nukrito į 11. Dėl šio incidento nebuvo baudžiamas nei vienas pilotas.
Pirmas ratas puikiai pavyko Lance Strollui, kuris per vieną ratą pakilo net 8 pozicijas į viršų.
Lenktynės
Toliau Ispanijos GP lenktynės vyko sklandžiai.
Pirmieji sustojimai įvyko 13 rate, pirmasis pasikeisti padangų užsuko Fernando Alonso.
Carlosas Sainzas jaunesnysis ir Kevinas Magnussenas lenktyniavo net techninio aptarnavimo juostoje. Carlosas jautėsi greitesnis ir jis Magnusseną bandė aplenkti net žole iškart už linijos leidžiančios vėl lenktyniauti. Šį incidentą tyrę teisėjai nusprendė nebausti nei vieno piloto, nors ispanas buvo labai nepatenkintas „Haas” ekipos piloto elgiasiu.
Iš lyderių pirmasis sustojo Sebastianas Vettelis 15 rate. Antras važiavęs Lewisas Hamiltonas sustojo 21 rate ir jis skirtingai nei vokietis užsidėjo vidutinio kietumo padangas. Po savo sustojimo jis nuo Vettelio buvo atsilikęs net 10 sekundžių, nors prieš sustojimą lenktynininkus skyrė nepilnos dvi.
Pasivijęs Valtteri Bottą Sebastianas už jo praleido brangius 2 ratus ir per tą laiką Hamiltonas sumažino atstumą iki nepilnų 4. Sebastianas atliko labai drąsų bei gražų lenkimą prieš Valtteri Bottą.
Valtteri Bottas kaip ir Lewisas Hamiltonas skirtingai nuo „Ferrari” piloto, antruoju padangų komplektu pasirinko vidutinio kietumo padangas.
33 rate antruosius sustojimų ir vėl pradėjo Fernandas Alonso iš „McLaren”. Antrą kartą stojęs ispanas vėl užsidėjo minkštas padangas, tai nepaliko jokių abejonių, kad „McLaren” pasirinkus 3 sustojimų taktiką.
34 rate Stoffelis Vandoorne buvo lenkiamas Felipe Massos. Atrodo nestiprus tarpusavio kontaktas nulaužė Stoffelio ratą. Sustojęs už trasos ribų „McLaren” iššaukė virtualaus saugos automobilio stadiją.
Virtualaus saugos automobilio stadijos metu Lewisas Hamiltonas pasikeitė padangas į minkšto mišinio.
Iškarto po to sustojo Sebastianas Vettelis, tačiau Lewisas Hamiltonas jau galėjo važiuoti pilnu tempu. Išvažiavęs iš techninio aptarnavimo juostos Sebastianas Vettelis vos vos išsaugojo pirmąją poziciją.
Lewisas Hamiltonas iškarto radijo ryšiu apie šią situaciją pasakė:” Tai buvo pavojinga”.
38 rate pasidavė Valtteri Botto variklis.
44 rate Lewisas Hamiltonas su DRS sistemos pagalba aplenkė Sebastianą Vettelį ir iškart atsiplėšė saugiu nuo DRS atstumu.
53 rate paskutinio savo padangų komplekto į techninio aptarnavimo juostą užsuko Fernando Alonso.
Pirmą kartą šiemet finišą pasiekė „McLaren” bolidas, jį iki jo nuvairavo ispanas Fernando Alonso.
Tai pat pirmą kartą šiemet „Sauber” komanda iškovojo taškus. Tai padarė Pascalis Wherleinas.
Prieš paskuiniame rate padangą pradūrė Kevinas Magnussenas, tai iš jo atėmė kelis brangius taškus, kuriuos būtų pelnęs.
Lenktynių finišo nepasiekė
Kimi Raikkonenas „Ferrari”, Maksas Verstappenas „Red Bull”, Stoffelis Vandoorne „McLaren”, Valtteri Bottas „Mercedes”.
Sekantis GP
Monako Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Monako GP: pirmoji treniruotė | 2017-05-25 | 11:00 - 12:30 |
Monako GP: antroji treniruotė | 2017-05-25 | 15:00 - 16:30 |
Monako GP: trečioji treniruotė | 2017-05-27 | 12:00 - 13:00 |
Monako GP: kvalifikacija | 2017-05-27 | 15:00 - 16:00 |
Monako GP: lenktynės | 2017-05-28 | 15:00 - 17:00 |
NA kaip Hamio fanui, sirdele virpejo… Vetelis pirmame posukyje kietas buvo. Na atsirugs manau jam kituose etapuose. Gaila Alonso
Apvaziavo su strategija Mersai Ferrarius
as sakyciau sikart mersai isnaudojo geriau vsc stadija. varzybos grazios
Lenktynės tai gražios, bet jei ne VSC, tai Mercedes su Ferrari būtu visus ratu aplenke…..
Šį kartą gražiai su strategija apžaidė. Smagu, kad abiejų komandų pajėgumas identiškas
taip, sezono nugaletojas nebus aiskus labai greitai, super.
Svarbu, kad kova dėl konstruktoriaus taures dar nemire, nes tiek mersai tiek ferrai po viena pilota prarado lenktynese
kad ir red bull tik viena parsiveze namo, india tuoj lips ant kulnu 🙂
bet buliai turbut nelabai del konstruktoriu kovos