FIA prezidentas Jeanas Todtas sako, kad išlaikyti dabartinius keturis variklių gamintojus yra prioritetas artėjant 2021 metų pasikeitimams.
Formulė 1 atnaujins savo taisykles, kai prasidės kitas ciklas nuo 2021 metų. Šie metai turėtų sumažinti išlaidas varikliams, padaryti juos paprastesniais ir garsesniais.
Ilgalaikiai sporto variklių tiekėjai buvo „Ferrari“, „Mercedes“ ir „Renault“, o 2015 metais prie jų prisijungė „Honda“. Japonai tai padarė praėjus metams po to, kai sporte buvo pradėti naudoti 1.6 L. V6 turbo varikliai.
Buvo pasirodę pranešimų, kad 2021 metais prie F1 turėtų prisijungti keletas naujų gamintojų, tačiau oficialių veiksmų niekas nesiėmė.
J. Todtas tikina, kad jo ir FIA prioritetas turi būti dabartinių gamintojų išlaikymas artėjančiam taisyklių pasikeitimų ciklui.
„Asmeniškai aš, visada buvau pesimistiškas tuo klausimu, kad su tokiomis specifinėmis taisyklėmis Formulėje 1, mes galime turėti daugiau nei 4 gamintojus“, – sakė J. Todtas.
„Galvoju, kad turėti keturis skirtingus variklius, kai dalyvauja 10 komandų – labai puikus pasiekimas. Tai reiškia, kad mes turime du su puse tiekėjo vienai komandai.“
„Sakyčiau, kad mano prioritetas turėtų būti užtikrinimas, kad dabartiniai keturi gamintojai išliktų.“
„Aš visada sakiau, kad būtų labai nesąžininga mūsų dabartiniams gamintojams pasakyti: „Žiūrėkite, mes norime pritraukti naujų gamintojų, todėl pakeiskime viską.“ Taigi, ką tada jiems daryti?“
„Ką jiems daryti su visomis investicijomis, kurias tie gamintojai padarė per daugelį metų? Ar apsimoka visiškai pakeisti taisykles, kad prie mūsų prisijungtų vienas ar du nauji gamintojai?“
„Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl nusprendėme nedaryti revoliucijos dabartinėse variklių taisyklėse.“
„Jeigu dabar mes sugebėsime išlaikyti visus esamus gamintojus, man tai bus puikus pasiekimas.“
„Buvo vieno naujo gamintojo demonstracinis susidomėjimas, kuris pasakė, kad 2021 m. jie niekaip negalėtų dalyvauti, tačiau jiems svarbu žinoti, kokios tiksliai bus taisyklės, kadangi ateityje gali atsirasti stiprus susidomėjimas.“
Kaip persiverte 180 laipsniu prioritetai 😀
na kad būtinai prisiviliot variklių gamintojus tai kažkaip be ryšio, kad sporte būtų daugiau auto gamintojų tai tikrai būtų smagiau, bet iš F1, matyt, nėra tiek daug naudos.
jei kiekviena komanda turetu po savo variklio gamintoja, tai patikimumas butu kaip Hondos. O mes to noretume ? Kazin…