Greičiausią lenktynių ratą Japonijos GP įveikė šeštas jose finišavęs „Ferrari” pilotas Sebastianas Vettelis, taip sutrukdęs „Didįjį šalmą” (Grand Slam) iškovoti Lewisui Hamiltonui iš „Mercedes”.
Vokietis 53-ą Suzukos trasos ratą apsuko per 1 minutę ir 32.318 sekundės ir beveik puse sekundės aplenkė antrą šioje kategorijoje likusį jau minėtą L. Hamiltoną (1:32.785), kuris lenktynėse finišavo pirmas ir dar labiau priartėjo prie penktojo čempiono titulo.
Trečią laiką šioje kateogorijoje pademonstravo kitas „Mercedes” pilotas Valtteri Bottas – 1:33.110.
Būtent minėtas suomis 2017 m. Japonijos GP ir buvo įveikęs greičiausią lenktynių ratą, tada tai padaręs per 1 min. ir 33.144 sek. Tai reiškia, kad per metus Suzukos trasoje lenktyniu režimu bolidai pagreitėjo kiek daugiu nei 0,8 sekundės.
2016 m. greičiausią lenktynių ratą Japonijoje įveikė S. Vettelis – 1:35.118, o 2015 m. – L. Hamiltonas – 1:36.145.
2014 m., kai debiutavo hibridinės jėgainės, L. Hamiltonas taip pat buvo greičiausias – 1:51.600. Tiesa, tais metais lentynėse lijo, o jos buvo nutrauktos anksčiau laiko dėl tragiškos J. Bianchi avarijos, kai šis greta trasos susidūrė su traktoriumi.
Japonijos GP greičiausi ratai: