Kanados GP lenktynėse greičiausią ratą įveikė trečias jose finišavęs „Red Bull” pilotas Maxas Verstappenas.
Olandas 65-ąjį lenktynių ratą įveikė 1 minutę ir 13.864 sekundės bei lygiai viena dešimtąja sekundės dalimi aplenkė antrą šioje kategorijoje likusį lenktynių nugalėtoją Sebastianą Vettelį iš Ferrari (1:13.964).
Beje, toks M. Verstappeno pasiekimas sutrukdė vokiečiui iškovoti Didįjį šalmą.
Trečias šioje kategorijoje liko antrąją vietą lenktynėse užėmęs „Mercedes” pilotas Valtteri Bottas (1:13.992), aplenkęs atitinkamai „Ferrari” atstovą Kimi Raikkoneną (1:14.075) ir Danielį Ricciardo iš „Red Bull” (1:14.159).
2017 m. greičiausią lenktynių ratą įveikė penktas šiose lenktynėse finišavęs ir šeštą greičiausio lenktynių rato laiką parodęs kitas „Mercedes” pilotas Lewisas Hamiltonas, tada Montrealio trasos ratą apsukęs per 1 minutę ir 14.551 sekundės.
Tai reiškia, jog per metus, lenktynių režimu, Kanadoje bolidai pagreitėjo apie 0,7 sekundės.
2016 m. greičiausią lenktynių ratą Montrealyje įveikė karjerą jau baigęs tų metų pasaulio čempionas Nico Rosbergas, atstovavavęs „Mercedes“ – 1 min. ir 15.599 sek.
Tuo tarpu 2015 m. Kanadoje pasiektas greičiausio rato įveikimo laikas nuo šiųmetinio rezultato skyrėsi kiek daugiau nei trimis sekundėmis. Tada greičiausią lenktynių ratą įveikė „Ferrari“ pilotas K. Raikkonenas – 1:16.987.
Jei į lyginimą įtrauksime ir 2014 m. statistiką, kai F1 pasikeitė variklių reglamentas ir debiutavo V6 hibridinės jėgainės, tai pamatysime, kad iš viso per keturis sezonus Kanadoje bolidai lenktynių režimu pagreitėjo daugiau nei keturiomis su puse sekundės, nes karjerą jau baigęs tada „Williams“ bolidą pilotavęs Felipe Massa tais metais užfiksavo 1:18.504 rezultatą.
Kanados GP greičiausi ratai: