Karas vyksta ne tik dėl titulo, bet ir tarp „Force India” ir „Toro Rosso” pilotų

2
Force India

Ar tai vienas įdomiausių sezonų šiame Formulės 1 dešimtmetyje ? Arši kova vyksta ne tik tarp „Mercedes” ir „Ferrari”, tačiau tarp „Force India” ir „Toro Rosso” pilotų porų.

Trintis Kanados lenktynėse

„Force India” komandoje jau nuo etapo Kanadoje prasidėjo trintis tarp pilotų. Tose lenktynėse Sergio Perezas turėjo aplenkti Danielį Ricciardo, tačiau jam to padaryti nepavyko labai ilgą laiką, nes padangos nebebuvo šviežios.

Reklama

Lenktynėms persiritus į antrosios pusės vidurį, E. Oconas su daug naujesnėmis padangomis greitai prisivijo šiuos du lenktynininkus. Komanda meksikiečio paprašė leisti prancūzą į priekį, tačiau S. Perezas nebuvo linkęs su tuo sutikti. Kadangi lenkti Kanadoje nėra itin lengva, E. Oconas nesulaukė meksikiečio pagalbos, o pačiam aplenkti jo taip pat nepavyko.

Tada E. Oconas pabandė aplenkti komandos draugą tiesiojoje su DRS pagalba, tačiau lenkimas buvo nesėkmingas, nes meksikietis stipriai gynė savo poziciją.

Visiška gėda, kad neturėjau jokių šansų pabandyti aplenkti D. Ricciardo. Manau, kad mano tempas buvo pakankamas tam padaryti, todėl ir podiumas šiandien buvo įmanomas. Aš visiškai nebijau su juo pasikalbėti, pokalbis įvyks apibendrinimų kambaryje„, – po Kanados lenktynių kalbėjo Estebanas Oconas.

Tuo tarpu Sergio Perezas neįžvelgė jokios kaltės ir sakė, kad niekas neturėjo geresnio šanso aplenkti D. Ricciardo nei jis pats.

Aš beveik visas lenktynes praleidau už Danielio, jis nedarė jokių klaidų. Komanda paprašė praleisti Estebaną, bet aš paprašiau duoti man šansą pačiam aplenkti. Tačiau visą laiką Estebanas net nebuvo pavojingai priartėjęs prie manęs, todėl mes finišavome ten kur nusipelnėme„, – sakė meksikietis.

Komanda vėliau teigė, kad buvo paprašiusi S. Perezo, jog šis praleistų E. Oconą, tačiau po kelių akimirkų nusprendė leisti jiems lenktyniauti. Už kelių ratų šią grupę pasivijęs Sebastianas Vettelis paliko juos su mažiau taškų, nei galėjo iškovoti.

Avarija Azerbaidžano lenktynėse

Atrodo, kad visos problemos po Kanados GP buvo išspręstos, tačiau tik iki ribos, kai abu komandos pilotai susidūrė.

Po lenktynių restarto Estebanas Oconas vidine trajektorija lenkė Sergio Perezą antrame posūkyje, o rezultatas – vienam pradurta padanga, kitam sulaužyta priekinė pakaba ir bolido nosis.

Šiame incidente sudalyvavo ir Kimi Raikkonenas, kuris pagavo nuolažas nuo „Force India” bolidų ir pradūrė padangą. Kol suomis važiavo į aptarnavimo zoną, pradurta padanga taip suniokojo jo bolidą ir trasoje paskleidė nuolaužas, kad privalėjo pasitraukti iš lenktynių. Sergio Perezas taip pat buvo priverstas tą padaryti.

Tačiau dėl didžiulo kiekio šiukšlių trasoje lenktynės buvo stabdomos ir taip atsirado šansas tiek Sergio Perezui tiek Kimi Raikkonenui sugrįžti į trasą. Tačiau tai nieko nepakeitė, bolidai buvo per daug apgadinti ir buvo priversti trauktis iš lenktynių dar kartą.

Estebanui Oconui pavyko lenktynėse finišuoti šeštoje vietoje ir uždirbti labai svarbius komandai taškus. Prancūzas taškus yra pelnęs septyniose lenktynėse iš aštuonių.

Niekada nėra malonu susidurti su savo komandos kolega, nes tai brangiai kainavo mums abiems, abu praradome daugybę laiko ir pozicijų. Sergio buvo giliai pirmame posūkyje po restarto, todėl aš turėjau važiuoti vidine puse, jis mane prispaudė tarp pirmo ir antro posūkių, todėl privalėjau važiuoti vidine dalimi antrame posūkyje. Jis stengėsi atsilaikyti posūkio išorėje ir mes susilietėme„, – sakė prancūzas.

Bet Sergio Perezas buvo itin nepatenkintas komandos draugo veiksmais: „Mes sugadinome puikią galimybę komandai pasiekti gerą rezultatą. Tiesą sakant, aš negalėjau nieko padaryti, kad išvengčiau incidento, aš buvau prie pat sienos, todėl nebebuvo kur pasitraukti. Labai gaila, kad viskas taip įvyko, tai buvo per daug agresyvu. Per visą savo karjerą, turėjau ‘kietų’ komandos draugų, tačiau jie palikdavo pakankamai vietos. Kas įvyko šiandien – visiškai nepriimtina komandai. Manau, kad taip kaip jis šiandien lenktyniavo nėra teisinga. Manau, kad jis nesivadovavo jokia logika.

Po lenktynių Baku, S. Perezo interviu labai dažnai skambėjo žodis ‘komanda’. Meksikietis itin dažnai akcentavo žalą komandai, kai tuo tarpu Kanadoje komanda jam rūpėjo mažiausiai. Komandos draugų santykiai pamažu virsta visai nedraugiškais.

Panašu, kad „Force India” komandoje yra itin didelė konkurencija, o komandos pilotai stengiasi save parodyti kuo geriau, kadangi artėja metas, kada didžiosios komandos pradės ieškoti lenktynininkų kitiems metams.

Nesutaria „Toro Rosso” komandos lenktynininkai

„Toro Rosso” turėtų būti labai laimingi turėdami du pakankamai aukštos klasės lenktynininkus – Carlosą Sainzą ir Danilą Kvyatą 2018 metų sezonui. Tačiau ugnis šių lenktynininkų santykiuose didėja labai greitai.

Po Kanados GP C. Sainzas apkaltino rusą, jog šis nesugeba laikytis komandos nurodymų. Po Azerbaidžano GP D. Kvyatas smogė atgal sakydamas, kad jis nėra tikras ar norėtų bendradarbiauti su savo komandos draugu ateityje.

Likimas lėmė, kad abu lenktynininkai buvo įtraukti į dar vieną incidentą Baku vykusiose lenktynėse, kur C. Sainzas greitai puolė kaltinti D. Kvyatą, tačiau pakartojimas atskleidė, kad starto metu jokio kontakto tarp jų nebuvo.

Carlosas Sainzas sugebėjo parvežti taškus komandai, kai Azerbaidžano lenktynėse finišavo aštuntoje vietoje. Tačiau ispanas turėtų jausti šiokį tokį spaudimą, kadangi starto incidentą Felipe Massa ir Romainas Grosjeanas įvardino kaip pavojingą vairavimą. R. Grosjeanas puikiai žino, kaip toks spaudimas gali paveikti lenktyniavimą kituose GP.

Tai dar viena rimta mikro dvikova tarp komandos draugų, kurią užgožė Lewiso Hamiltono ir Sebastiano Vettelio incidentas, tačiau tikėtina, kad ateityje tai gali pasikartoti.

Visi šie incidentai ir intrigos vykstančios tarp pilotų, šį sezoną daro itin įdomiu, kadangi kova visais frontais vyksta ne tik dėl čempiono titulo, tačiau ir kitose rikiuotės vietose. Azerbaidžano lenktynės buvo didžiulis lūžis šiame sezone, kadangi emocijas sunkiai valdo tiek lenktynininkai tiek žiūrovai.

Reklama

2 Komentarai (-ų)

  1. is vienos puses sirgaliams viskas ok…bet is kitos puses (kadangi ziuriu ne vienerius metus F1) sakyciau jaunuoliai ateje i F1 truputi per daug sau leidzia…nesakau kad reikia ant keliu klupeti seniems vilkams F1, bet kazkokia pagarba trasoje turi buti

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia