Po itin nesėkmingos trečiosios bandymų dienos, ketvirtoji diena buvo sklandi ir labai šilta, o joje geriausiai pasirodė „Mercedes“ komandos lenktynininkas Lewisas Hamiltonas.
Trečiadienį vykę bandymai buvo labai nesėkmingi, kadangi iš ryto snigo, po pietų stipriai lijo. Trasoje buvo apsilankę tik 5 lenktynininkai, kurie bendrai nuvažiavo vos 17 ratų.
Ketvirtadienį oras Barselonoje buvo gerokai šiltesnis – oras sušilo iki 14 laipsnių, o trasa iki 24.
Vos tik prasidėjo bandymai, daugelis lenktynininkų skubėjo į trasą, tačiau prireikė visiškai lietui skirtų padangų, kadangi danga dar nebuvo nudžiuvusi.
Greičiausių ratų šou pradėjo „McLaren“ lenktynininkas Stoffelis Vandoorne, kuris nuolat buvo lentelės viršuje pagal greitį ir įveiktus ratus.
Pirmas rimtesnis incidentas ir raudona vėliava trasoje buvo paskelbta po Marcuso Ericssono pasisvečiavimo ant Barselonos trasoje supilto žvyro. Sesija buvo trumpam sustabdyta.
Marcus Ericsson slides out off the Barcelona track on the fourth day. #BarcelonaTest #F1Testing #formula1 #f1 pic.twitter.com/1Phploot1T
— Sophia (@ariliza_greys) March 1, 2018
„Mercedes“ bolidą iki pietų vairavo Valtteri Bottas, kuris nuvažiavo 60 ratų ir rodė aukštą tempą. Vėliau W09 bolidą perėmė pasaulio čempionas Lewisas Hamiltonas, kuris iškart pradėjo važiuoti aukštu tempu ir buvo tarp lyderių.
Likus 2 valandoms iki šios savaitės bandymų pabaigos, „McLaren“ bolido vairą perėmė Fernando Alonso, kuris vakar dėl blogų oro sąlygų negalėjo nuvažiuoti daug kilometrų.
Apskritai šiandien daugelis komandų pasinaudojo tokia taktika ir leido vairuoti abiems savo lenktynininkams.
Likus valandai iki treniruočių pabaigos greičiausią rato įveikimo laiką užfiksavo Lewisas Hamiltonas, aplenkdamas iki tol pirmavusį Stoffelį Vandoorne, kuris bandymuose dalyvavo iki pietų ir sugebėjo įveikti net 110 ratų.
Ši diena buvo produktyvi daugeliui komandų, net 7 komandos įveikė daugiau nei 100 ratų. Prasčiausiai sekėsi „Red Bull“, Maxas Verstappenas sugebėjo nuvažiuoti vos 35 ratus.
Rezultatai
Lenktynininkas | Komanda | Bolidas | Laikas | Skirtumas | Ratai | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Hamilton | Mercedes | W09 | 1:19.333 | 68 | |
2. | Vandoorne | McLaren | MCL33 | 1:19.854 | +0.521 | 110 |
3. | Vettel | Ferrari | SF71H | 1:20.241 | +0.908 | 118 |
4. | Magnussen | Haas F1 | VF-18 | 1:20.317 | +0.984 | 94 |
5. | Alonso | McLaren | MCL33 | 1:20.929 | +1.596 | 51 |
6. | Sainz jr | Renault | RS18 | 1:20.940 | +1.607 | 57 |
7. | Stroll | Williams | FW41 | 1:21.142 | +1.809 | 53 |
8. | Perez | Force India | VJM11 | 1:21.973 | +2.640 | 65 |
9. | Verstappen | Red Bull Racing | RB14 | 1:22.058 | +2.725 | 35 |
10. | Gasly | Toro Rosso | STR13 | 1:22.134 | +2.801 | 146 |
11. | Hülkenberg | Renault | RS18 | 1:22.507 | +3.174 | 49 |
12. | Bottas | Mercedes | W09 | 1:22.789 | +3.456 | 60 |
13. | Leclerc | Sauber | C37 | 1:22.808 | +3.475 | 56 |
14. | Ericsson | Sauber | C37 | 1:23.825 | +4.492 | 79 |
15. | Sirotkin | Williams | FW41 | 1:31.979 | +12.646 | 47 |
Didžiausią greitį trasoje demonstravę lenktynininkai
Lenktynininkas | Didžiausias greitis km/h | |
---|---|---|
1. | Vettel | 291.1 |
2. | Stroll | 291.1 |
3. | Perez | 288 |
4. | Hamilton | 288 |
5. | Leclerc | 286.4 |
6. | Magnussen | 284.9 |
7. | Bottas | 284.9 |
8. | Ericsson | 283.4 |
9. | Gasly | 282.7 |
10. | Alonso | 282.7 |
11. | Vandoorne | 281.9 |
12. | Sainz jr | 279.7 |
13. | Sirotkin | 279 |
14. | Verstappen | 274.8 |
15. | Hülkenberg | 273.4 |