Nors pirma pusė lenktynių tikrai buvo kupina veiksmo, nulaužtų priekinių sparnų, pradurtų padangų, bet tai yra 6 GP savaitgalis istorijoje, kai finišą pasiekia visi startavę pilotai.
Pateikiame trumpą apžvalgą Kinijos GP etapo.
Haas F1: Pirmą kartą komandos istorijoje, finišą pasiekė abu pilotai. Tiesa tai vienintelė gera žinia šį savaitgalį, nes tuo pačiu tai pirmas kartas komandos istorijoje, kai jie neiškovoja nei vieno taško. Galutinėje rezultatų lentelėje Gutierrez’as atvažiavo 14, o Grosjean tik 19. Tiesa Romain’o bolidas buvo apgadintas įvykių sūkuryje pirmame rate, todėl gale varžybų pilotas komandai radijo ryšiu sakė, kad bolidas tiesiog:”nevaldomas”.
Manor F1: Komanda rezultatais lyg ir patenkinta, nes viskas vyko lyg ir gerai, sustojimai sklandūs, tiesiog kažko trūko, kaip sako Manor, ši trasa ne jų. Rio Haryanto atvažiavo 21, o Pascal’is Wehrlein’as 18, Wehrlein’as aplenkė abu Renault atstovus, bei Grosjean iš Haas F1.
McLaren: Nelabai geras savaitgalis šiai ekipai, pradžioj jie tikėjo, kad gali patekti į 3 kvalifikacijos dalį, bet sutrukdė Force India pamestas ratas, po to komanda teigė, kad taškų tikrai iškovos ir netgi su abiem bolidais, tačiau to nepasiekė nei su vienu. Jenson’as Button’as atvažiavo 13, o kolega Fernando Alonso – 12. Tiesa po varžybų radijo ryšiu Buttonas komandai sakė:”Tikiuos kažkur susimovėme strategijoje.” Manoma, kad jis taip sakė dėl to, kad važiuodamas su greitesnėm padangom, jis sugebėjo tik pasivyti Alonso, tačiau nesugebėjo jo aplenkti, nes padangos buvo visiškai nusidėvėję. Tiesa užkulisiuose sklando kalbos, kad McLaren tiesiog paprašė Button’o, kad šis nelenktų savo kolegos.
Sauber: Felipe’ė Nasr’as tesia savo košmarišką pasirodymą šiame sezone. Jis sugebėjo atvažiuoti tik 20, nes lenktynių metu reikėjo keisti bolido nosį, kuri buvo nulaužta kontakto metu. Kitas pilotas Marcus’as Ericsson’as atvažiavo 16, jo pasirodymą komanda įvertino, kaip neblogą.
Toro Rosso: Komandos istorijoje, tai buvo pirmas kartas, kai abu pilotai parvežė taškus Kinijos GP, o Max’as Verstappen’as šiemet pelno taškus visų savaitgalių metu. Saugos automobilio fazės metu komandai prireikė abu pilotus aptarnauti vienu metu, tad Verstappen’as turėjo laukti, kol bus pakeisti ratai kolegos Carlos’o Sainz’o bolidui, gerai, kad dabar sustojimai trunka tik kelias sekundes, tad nebuvo labai daug prarasta toje lenktynių stadijoje. Vėliau Max’as sugebėjo aplenkti savo kolegą ir finišavo 8, o komandos draugas – 9, kuris paskutiniam rate sugebėjo aplenkti Valtteri Bottas. Pats lenktynių savaitgalis komandai praėjo šiaip sau, jie tikėjosi finišuoti, truputį aukščiau, tačiau patenkinti iškovotais taškais.
Renault F1: Kevin’as Magnussen’as atvažiavo 17, o Jolyon’as Palmer’is paskutinis. Tiesiog katastrofiškas savaitgalis Renault komandai ir ne ką geresnė sezono pradžia. Komanda žino, kad su varikliu lyg ir viskas neblogai, nes Red Bull komanda sugebėjo finišuoti 3 ir 4 pozicijose. Viena iš priežasčių lėmusių tokį prastą rezultatą, treniruočių metu buvo įveikta labai mažai ratų. Reanult sako, kad ji vienintelė variklių gamintoja, kuri neturi išplėstos uždegimo kameros savo variklyje, tačiau nuo Kanados GP turėtų ir pas juos atsirasti šis patobulinimas, tad komanda tikisi pagreitėti.
Force India: Nico Hulkenberg’as gavo 5 sekundžių sustojimo baudą, kai pradžioje lenktynių saugos automobilio fazės metu per lėtai važiavo į techninio aptarnavimo juostą, taip sulaikydamas varžovus, taip jis elgėsi todėl, kad nenorėjo stovėti prie komandos garažo ir laukti, kol bus aptarnaujamas kolega. Komanda sako, kad jiem labai netinka Pirelli reikalaujamas minimalus padangų slėgis, jis tiesiog yra per aukštas, tad komandos turi investuoti labai daug pinigų, kad viską perskaičiuotų su tokiais padangų slėgiais, tai labai juos stabdo, jie kaip alternatyvą šiems reikalavimams siūlo į ratlankius įmontuoti slėgio daviklius, kad Pirelli galėtų sekti, ar niekas nesukčiauja ir nevažiuoja į trasą su per mažu slėgiu padangse. Nico Hulkenberg’as finišą pasiekė 15, o Sergio Perez’as – 11 pozicijose.
Red Bull Racing: Savaitgalis praėjo gerai, nors ir pačioje pradžioje Daniel’is Ricciardo pradūrė padangą, tačiau tai įvyko tikrai palankioje trasos vietoje ir lenktyninkas galėjo greitai grįžti į techninio aptarnavimo zoną. Po šio nuotykio viskas ėjosi gan sklandžiai, ir Daniil’is Kvyat’as iškovojo 3 podiumo poziciją, tai pirmas jo podiumas nuo pernai metų Vengrijos etapo, o Daniel’is – 4. Red Bull buvo pats greičiausias bolidas lėtuose posūkiuose, ir jei nuo Kanados GP atnaujintas variklis leis važiuoti greičiau ir tiesiosiose, tada galim tikėtis ir 3 žaidėjo kovoje dėl podiumų, tikėkimės taip ir bus.
Williams: Komanda, kuri labai greitai aptarnauja savo pilotus techninio aptarnavimo zonose. Tačiau kitose srityse komandai sekasi ne taip jau gerai, pavyzdžiui abu bolidai lenktyniavo su senos modifikacijos nosimis, nes jie kol kas turi pasigaminę tik 1 egzempliorių ir tą apgadino penktadienio treniruočių metu, paklausti kodėl dar neturi 2 ar daugiau naujo modelio nosių, atsakė, kad dabartinė finansinė situacija, jiem neleidžia labai greitai to padaryti. Finišo tiesiąją komandos lenktyninkai kirto 6 pozicijoje Felipe Massa ir 10 Valtteri Bottas.
Ferrari: Sebastian’as Vetell’is atvažiavo į finišą 2 pozicijoj, o Kimi’is Raikonen’as – 5. Vettel’is liko nepatenkintas Red Bull komandos lenktynininko veiksmais pirmajame lenktynių posūkyje, nes dėl jo veiksmų jis neišvengė kontakto su komandos draugu, taip jį nustumdamas į rikiuotės galą. Komanda džiaugėsi, kad Kimi’is pakilo rikiuote kiek buvo įmanoma aukštai ir, kad pagaliau savaitgalis praėjo be techninių nesklandumų, dabar tereikia sulaukti ir švarių lenktynių. Vettel’is dar pasižymėjo lenkimu įvažiavime į techninio aptarnavimo juostą, kai ypač lėtai važiavo Force India atstovas, apie tai paklaustas Sebastian’as atsakė:”Tuo metu man atrodė, kad tik aš žinau taisykles, kad taip elgtis negalima, tad paėmiau ir juos aplenkiau, Force India ir Toro Rosso vyrukai matyt nežinojo to.”
Mercedes: Ir vėl Nico Rosberg’as 1, sveikinimai jam, tai jau 3 pergalė iš eilės ir žiūrint tik į statistiką, galima būtų jį sveikinti ir su čempiono titulu, mat visi pilotai iki šiol pradėję tokiu stipriu startu sezoną, gale džiaugdavosi greičiausiojo titulu. Nico ‘ui lenktynės buvo gana vienišos, nuo pat pradžių neįsivėlęs į jokius kontaktus nuvažiavo tolyn į priekį ir lenktynes baigė nuo 2 vietoje likusio Ferrari atstovo daugiau nei vieno sustojimo atstumu, 37 sekundėmis. Kitam Mercedes pilotui Lewis’ui Hamilton’ui lenktynės buvo toli gražu ne nuobodžios, kontaktas pirmam rate, paskui net 5 sustojimai, atlikta daug lenkimų. Dėl apgadinimų pirmam rate, bolidas labai greit „valgė” padangas, palyginimui Lewis’o bolidas minkštų padangų komplektą „suvalgė” per 12 ratų, kai tuo tarpu kolega sugebėjo nuvažiuoti net 23 ratus su tokiu pat padangų komplektu. Būtent todėl Mercedes buvo priversta uždėti vidutinio kietumo padangas ant Lewis’o ir tikėtis, kad jis atvažiuos iki finišo, daugiau neapsilankęs techninio aptarnavimo zonoje. Patty Lowe’as po lenktynių radijo ryšiu pasakė:”Atsiprašom Lewis’ai dėl bolido gedimo kvalifikacijos metu” į ką Lewis’as atsakė:”Man gaila dėl to taip pat.”
Ką gi buvo tikrai linksmas, ivykių kupinas ir nuobodžiauti neleidęs etapas. Tikėkimės tokių kuo daugiau šiemet. Belieka laukti sekančio etapo Rusijoje.
Šaltinis Sky.
Trumpai ir aiskiai apie Kinijos GP. Dekui!