„Honda” kaip variklių gamintojas Formulėje 1 jau ne pirmi metai, tačiau kai pernai „Red Bull” ekipa nutraukus sutartį su „Renault” ieškojo tiekėjų 2016 sezonui „Honda” atsisakė, tačiau kaip patys pripažįsta dabar išvis niekas nesidomi galimybėmis bendradarbiauti su šiuo Japonijos gamintoju.
Dėl sutarties tarp „Honda” ir „Red Bull” labai prieštaravo „McLaren” komanda, nes tai ji prisiviliojo japonus grįžti į F1 pasauly, todėl visai nenorėjo, kad dar kažkas gautų tuos variklius, kuriuos „McLaren” per vargus padėjo ištobulinti.
„Honda” motorinio sporto departamento vadovas Yusuke Hasegawa tvirtina, kad dar vienas klientas tik padėtų siekti užsibrėžtų tikslų spartesniu žingsniu ir nuo to nenukentėtų nei esamas klientas nei naujas, tačiau dabar bėda visai kitur.
„Aš manau, kad žiūrint tik iš techninės pusės turėti dar vieną klientą būtų naudinga, tai leistų surinkti daugiau medžiagos apie variklių veikimą skirtingomis sąlygomis. Žinoma tai pareikalautų didesnių išlaidų, reikėtų apmokyti naujus inžinierius, bet sumoj sumavus aš būčiau patenkintas turėdamas antrą klientę. Tačiau, kaip visiems žinoma šiuo metu nesame pakankamai pajėgūs. Nėra nei vienos komandos, kuri domėtūsi galimybe įsidėti „Honda” į savo bolidą. Tiesiog turime laukti. Turime pakeisti situaciją.”
Tiesa Yusukė patvirtino, kad kelių GP bėgyje bus pristatyti nauji variklio patobulinimai, kurie turėtų gerokai pagerinti ratų įveikimo laikus.
„Mūsų paskaičiavimu turėtume pagreitėti 0,5 s per ratą, bet aš nežinau ar mes sugebėsime tai įgyvendinti. Tačiau turėtume tai pasiekti. Mums reikia tobulėti.”