„Renault“ nusprendė neduoti Danieliui Ricciardo visų galimų naujų variklio dalių prieš Vokietijos GP savaitgalį, tai papiktino „Red Bull“.
„Red Bull“ strategiškai išsirinko būtent etapą Vokietijoje tam, kad startavus iš galo būtų lengviau kilti rikiuote aukštyn ir Vengrijoje, kur lenkti sunku, kvalifikacijos rezultatai nebūtų sugadinti.
Tačiau „Renault“ pasakė, kad jie geriausiu atveju gali duoti tris naujus jėgos agregato elementus iš prašomų šešių. Danielio Ricciardo bolide buvo sumontuotas naujas MGU-K generatorius, bei energijos kaupimo ir jos valdymo elektronika, tačiau australas negavo nei naujo variklio, nei turbinos, nei MGU-H generatoriaus.
Pakeitus visus šešis elementus Ricciardo turbūt būtų buvęs saugus visą ateinantį sezoną nuo starto pozicijų baudų, ypač „Red Bull“ pikta, nes Danielis ir taip buvo pasmerktas startuoti iš pačio rikiuotės galo.
Christianas Horneris paprašytas pakomentuoti šį „Renault“ žingsnį atsakė: „šis klausimas skirtas „Renault“. Paprastai kai tik gali keiti viską.“
Australas buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių Vokietijoje, dėl dingusios galios, tiesa iki šiol nėra skelbiama kas sugedo ir ar tas gedimas yra pataisomas ar ne.
Cyrilas Abiteboulas sako, kad toks sprendimas buvo priimtas todėl, kad: „tuo metu nebuvo jokios priežasties keisti vidaus degimo variklio.
Po lenktynių nuolatos tas pats, visi greiti kritikuoti. Kai žinai, kaip viskas baigėsi labai lengva sakyti kas ir ką darė ne taip ir kaip reikėjo elgtis.“