Marcusas Ericssonas pripažino savo klaidą dėl avarijos Didžiojoje Britanijoje ir sako, kad tai buvo absoliuti lenktynininko klaida, nes jis neuždarė DRS sistemos.
M. Ericssonas patyrė didelę avariją Didžiosios Britanijos GP metu, kai kovojo dėl 13 pozicijos su Sergio Perezu.
Hello @mishramugdha @Amberological A big Heavy crash for Marcus Ericsson🇸🇪
FORMULA 1 2018 ROLEX BRITISH 🇬🇧GRAND PRIX Race track:-Silverstone Sunday_08/July/2018😟👇 pic.twitter.com/H6qQv9T4uw— Saurabhjohn (@Saurabhjohn3) July 8, 2018
Švedas dideliu greičiu išskriejo iš trasos ir su bolido priekiu rėžėsi į atitvarus pastatytus iš padangų. Laimei sužeidimų buvo išvengta.
„Važiavau už S. Perezo, o kai reikia lenktyniauti DRS zonoje, tu galinį sparną stengiesi uždaryti kuo vėliau ir atidaryti kuo ankščiau“, – sakė M. Ericssonas.
„Po incidento nebuvau tikras ar tai buvo klaida ar kas nors kitas. Pažiūrėjus į duomenis paaiškėjo, kad tai buvo klaida. Mygtukas yra už vairo, o trasoje buvo labai daug nelygumų, užvažiavau ant kelkraščio ir manau, kad mano pirštas nuslydo, o mygtukas liko nenuspaustas.“
„Kitaip tariant, aš į posūkį pasukau su atidarytu DRS ir tada jau buvau tik keleivis, kadangi bolidas pradėjo suktis. Tokia buvo avarijos priežastis.“
Švedas galvoja, kad jeigu ne avarija, jis turėjo galimybę iškovoti taškus.
„Manau, kad taškai buvo įmanomi. Tuo metu buvau už S. Perezo ir P. Gasly. kuris buvo kiek toliau.“
„Tuo metu jaučiausi labai stiprus ir turėjau daug naujesnes padangas, jos buvo daug geresnės už abiejų konkurentų.“