Malaizijos GP lenktynėse nugalėjo ir sau idealią dovaną 20-tojo gimtadienio proga pasidovanojo Maxas Verstappenas iš „Red Bull”
Antras greičiausias Malaizijos GP lenktynėse buvo Lewisas Hamiltonas iš “Mercedes”, trečias Danielis Ricciardo iš “Red Bull”.
Pasiruošimas
Jei praleidote kažkurią šio savaitgalio sesiją tai aprašymus rasite čia: pirmoji treniruotė, antroji treniruotė, trečioji treniruotė ir kvalifikacija.
Komandas trasa pasitiko štai taip:
So… this is happening… ☔️ #MalaysiaGP #RACEday pic.twitter.com/U5KEvWwJ4b
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) October 1, 2017
„Ferrari” komanda išnaudojo keblią Sebastiano Vettelio situaciją ir po vakarykščio gedimo „Ferraryje” yra po 5 elementą visų jėgos agregatų, tokiu būdu Sebastianas apsidraudė ir iki sezono pabaigos jam neturėtų grėsti baudos už viršytas leidžiamų elementų kvotas.
„Ferrari” patvirtino, kad vakar Vetteliui sugedo turbina, ir pasirodo, tai nebuvo klaida skubant mechanikams pakeisti variklį. Variklis atvažiuoja į trasą surinktas su turbina, tad šį kartą klaida buvo įsivėlus dar „Ferrari” gamykloje – Maranele.
Lewisas Hamiltonas prieš lenktynes sakė, kad jis nusiteikęs tik pergalei šiandien ir jam visai nerūpi, kaip pasirodys pilotai startuojantys jam už nugaros. Jam visai neįdomu, kas bus antras ar Vettelis ar kažkas kitas.
Danielis Ricciardo sakė, kad jei lis, jo bolidas tikrai leis kovoti dėl pergalės. Jo komandos draugas Maxas Verstappenas sakė, kad po vakar jo buvusio gimtadienio jis norėtų dovanų ramių švarių lenktynių ir iškovoti taškų.
Kimi Raikkonenas buvo paklaustas ar jis šiandien lenktyniaus už save ar už „Ferrari” ir Sebastianą. Kimis atsakė: „Visada mes abu lenktyniaujam už „Ferrari”.
Piere Gasly prieš pirmąjį savo GP sakė: „jaučiuosi labai gerai, galvoju apie visas procedūras, kurias reikės atlikti prieš startą. Laukiu nesulaukiu starto, tikiuos iškovoti pirmuosius taškus”.
Kompiuterio simuliacija parodė, kad greičiausia strategija yra 1 sustojimo: geriausia startuoti su labai (super) minkštomis padangomis ir maždaug pasikeitus jas 15 rate į minkštas (soft) padangas važiuoti iki galo.
Šiemet „Red Bull” atstovai startuoja tose pačiose pozicijose kaip ir pernai. Pernai lenktynėse pirmąsias dvi vietas lenktynėse užėmė būtent „Red Bull” komandos atstovai, nugalėjo Danielis Ricciardo, antras liko Maxas Verstappenas.
Atvežus Kimi Raikkoneno bolidą į starto vietą, buvo nudengtas jo bolido variklis. Kažkas buvo skubiai taisoma, važiuodamas į starto vietą Kimi pranešė, kad jam neveikia baterija kurioje kaupiama energija, komanda atsakė radio ryšiu, kad tai ne baterijos bėda o turbinos. „Ferrari” sako, kad jiems pavyko viską sutvarkyti.
Visgi prieš pat startą Kimi buvo išstumtas iš starto vietos ir jis bus priverstas startuoti iš techninio aptarnavimo juostos.
Startas
Lenktynių startas pavyko labai gerai Valtteri Bottui, jis aplenkė Danielį Ricciardo ir nuo pirmų metrų atakavo Maxą Verstappeną.
Pirmo rato metu Vandoorne pakilo į 5 vietą, o Sebastianas Vettelis pakilo net iki 13 pozicijos.
Kimi startuoti nepavyko laiku su visais pilotais.
Lenktynės
Pirmąjam sustojimui 3 rate stojo Estebanas Oconas, jis pasikeitė padangas į minkštąsias.
4 rate Maxas Verstappenas aplenkė lenktynių lyderį Lewisą Hamiltoną, tame pačiame rate Danielis Ricciardo pradėjo rimtai spausti ir kitą „Mercedes” Valtterį Bottą.
5 rate buvo oficialiai pranešta, kad Kimi Raikkoneno trasoje šiandien neišvysime.
Po atlikto lenkimo Maxas Verstappenas fiksavo vieną greičiausią ratą po kito.
8 rate Vandoorne aplenkė Sergio Perezas ir taip pakilo į 5 poziciją.
9 rate Danielis Ricciaro įveikė Valtterį Bottą. O Sebastianas Vettelis pakilo į 10 vietą, už kurią jau yra skiriamas 1 taškas.
10 rate Nico Hulkenbergas keitėsi padangas.
Po 12 ratų Hamiltonas atsilikinėjo nuo Maxo Verstappeno jau beveik 6 sekundes, jį labai greitai vijosi ir Danielis Ricciardo. Taip pat grėsmingai visus lenkdamas artėjo ir Sebastianas Vettelis.
14 rate Sebastianas dėka atliktų lenkimų, bei varžovų užsukimo keistis padangų buvo pakilęs jau į 6 poziciją.
21 rate Vettelis jau buvo aplenkęs visus varžovus ir liko tik pirmaujančių komandų „Red Bull” ir „Mercedes” atstovai.
25 rate lyderiai pradėjo skųstis, kad padangos jau beveik susidėvėjo.
25 rate Estebanas Oconas lenkdamas Carlosą Sainzą galiniu ratu užkabino ispaną ir apsisuko trasoje.
26 rate užvirė kova tarp Vettelio ir Valtteri Botto.
27 rate padangų keistis užsuko Lewisas Hamiltonas.
28 rate padangų keistis užsuko ir lenktynių lyderis Maxas Verstappenas.
28 rate padangų keistis stojo ir Sebastianas Vettelis, jam buvo uždėtos greitesnės labai (super) minkštos padangos.
Stodamas ratu anksčiau už Valtteri Bottą vokietis lengvai aplenkė suomį.
30 rate iš lenktynių pasitraukė Carlosas Sainzas.
39 rate pirmame posūkyje lengvai susidūrė Palmeris su Magnussenu, Palmeris apsisuko trasoje ir vėliau vėl galėjo tęsti lenktynes.
Likus 16 ratų Sebastianas Vettelis sumušė Malaizijos trasos rato įveikimo laiką.
50 rate Malaizijos GP lenktynėse komanda Vetteliui liepė atsitraukti nuo Danielio Ricciardo, o Sebas prašė: „Leiskite man lenkti!”. Po to vokietis nuo australo atsiliko net iki 4 sekundžių atstumu.
Po lenktynių finišo Lance Strollas sugebėjo sudaužyti Sebastiano Vettelio bolidą.
Ši avarija gali kaip reikiant sugadinti vokiečio savaitgalį Japonijoje, nes jei pažeista pavarų dėžė vokiečiui gali būti skirta 5 starto pozicijų bauda. Teisėjai svarstys šią situaciją ir praneš sprendimą.
Galutiniai rezultatai
Kitas GP vyks
Japonijos Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Japonijos GP: pirmoji treniruotė | 2017-10-06 | 04:00 - 05:30 |
Japonijos GP: antroji treniruotė | 2017-10-06 | 08:00 - 09:30 |
Japonijos GP: trečioji treniruotė | 2017-10-07 | 06:00 - 07:00 |
Japonijos GP: kvalifikacija | 2017-10-07 | 09:00 - 10:00 |
Japonijos GP: lenktynės | 2017-10-08 | 08:00 - 10:00 |
Strolas tai pasirodė visu gražumu 🙂
deja tu nesi visiskai teisus…tas incidentas nera 100 proc stroll kalte…paziurek kaip vetelis vaziavo…vel vetelis tikejosi kad visi ji matys..kad visi nuo jo trauksis…vel nepamaste apie sauguma….
paziurek HAM interviu kodel nesigyne nuo max agresyviai….beje vetelis nelabai ir pats kaltina strolla per interva 😀
Bet is onboard Vettelio, jis vaira laike stabiliai, nesuko i Strolo puse. Galetu parodyti Strollo onboarda, tada butu visiskai viskas aisku.
Tai kad kaip ir sakė, Strollas nesidairė ir sugalvojo pasirinkt gumos, Strollas tai nelabai ir gynėsi grybą supjovęs.
Teisejai nieko nebaudzia
https://pbs.twimg.com/media/DLCrZMbWAAAc1RQ.jpg
no further action…nu nezinau strollas nemanyciau kad cia 100 proc kaltininkas…rode is trecios masinos onboard…
Tai jo, bet Strollas pasileido i desne puse.
Nu svarbu, kad nieko nenubaude, cia toks 50/50. Bet kas su pavaru deze bus klausimas, jeigu reikes keist tai tragedija 😀
ta ir norejau pasakyti…o siaip cempionai turi manau daugiau galvoti…negu rookie…
Ar ne taip ? 😀 vieni kaip sakant susiduria, o kiti pagalvoja kad vaziuodamas salia kokio karthikeyan, yamamoto ar stroll, reikia buti z2 kart atsargesniu…
HAM pripazino, kad pries VES nesigyne specialiai, suprasdamas, kad jam nera ko prarasti…ir ten VES o ne bottas koks
i lietuvos garazusd nuves ir pataisys 😀 apvirins nushlifuos vienom lenktynem uzteks 😀
Supoliruos Lietuvoj ta pavaru deze 😀
O siaip jo, nezinau kas daros su Ferrais, bet toks svaistymas pergaliu ir tasku, tai yra pamoka visiems kaip imanoma Failinti. Ta prasme ir tas Strolo incidentas, nu visiska nesamone.
Kimis lenktynese butu laimejes jauciu su tokiu tempu kaip Sebo, tai ne turbo failure, vakar kvalifikacija su Sebo Failure, Singapuras isvis kazkokia nesmaone, paskui Baku, nu ziauriu, visa sezona barsto taskus kur tik imanoma 😀
beje ka tik interviu VES pasake nuomone apie VET vs STROLL 😀
super… sako ves…as tikrai nebuciau susidures, nes vaziuociau letai ir netureciau galimybes lenkti kitu masina cooldown rate….
Velgi Vetelis reiskias buvo on rush masinoje….nebuvo nusiramines…
Na, is musu puses cia naturalu, kad nebus objektyvumo, mes turim savo megiamus ir nemegiamus pilotus/komandas. Manau, reikia pasitiketi teiseju nuomone, o Maxo komentaras tai tiesiog lieka komentaras ir sakyciau jis cia labiau norejo pasiepti gal Ferrus. Nes is esmes jis pats nuolat sudalyvauja ivairiuose incidentuose nuo to laiko kai persikele i Red Bull.
na bet ne tokiuose incidentuose kaip siemet vettell….
Panasu, kad Vettel noras laimeti su Ferrari tikrai didelis…ir panasu, kad nervai paveda….nervai bet kokiam sporta labai svarbu…
Asmeniskai Vetteli kaltinciau tik uz Baku, kur tikrai kaip kvailys pasielge. Singapuras tai atsargumo gal galejo daugiau buti, bet ar jis ten kaltas, tai tikrai nemanau.
O del sito siandieninio ivykio tai irgi, galbut permazai atsargumo, bet kaltes suversti tikrai nedrisciau.
neeee.as nekaltinu…as tik sneku, kad jis nepamasto masinoj sededamas..manau pats jis dabar galvoja…nu kam as norejau ji aplenkti…zinodamas, kad ten stroll…as apie tai….
Cia gi kaip oconas..pries perezas….tas karshtakoshis..ir turime kiek avariju…vietoje to kad su protu lenktu…siandien mateme irgi …grynai norejo lenkti prognozuojamai be gudrybiu….na cia dar branda neatejus….
isvis kazkokios weird lenktynes….
ir labai baisus pace is ferrari su raudonom padangom…buvo graudu ziureti..ir kazkoks stebuklas kad neaplenke RIC….graudu ziureti kaip kitos komandos kitoje lygoje…..
Ir kaip keista stebeti…botas vos starte neaplenke VES…o po to atsiliko myyyyyylias ir VES paeme pergale…
Mersai isleisdami tiek milijonu..iki siol nezino savo masinos…negali prognozuoti vaziuokles poelgio…
ar cia italai is ferrrari graziai susibiciuliavo su pirelli…
Ir padangas gamintoas pagal vetelio bandymus…ar cia mersai neperkanda savo vaziouokles darbo su padangomis….
Mersai atsiveze atnaujinimus, kurie panasu kad absoliuciai neveike, ziurint pagal Botto rezultatus.
Lewiso rezultatai stipriai geresni, nes jis su Silverstouno paketu vaziavo, bet reikia nepamirsti, kad mersai prie didelio karscio visada turi problemu.
Del Pirelli su Ferrariais tai cia manau tiesiog samokslo teorijos, visus metus italu atnaujinimai veike bolide, i Singapura atsiveze daug atnaujinimu, taciau negalejo pirlnai istestuoti del avarijos, bet kvalifikacijoje buvo stiprus.
Tas pats ir Malaizijoje, manau, kad Vettelis butu turejes Pole cia, jeigu ne tie variklio gedimai. Tempas lenktynese buvo ziauriai geras, bet nepamirsk, kad Vettelis vaziavo su lengvesniu bolidu ir raudonom padangom, kai prieisngai kiti vaziavo pilnu baku su raudonom padangom lenktyniu pradzioje
nepamirstu…bet raudonos ilgai kiek laike ir koks skirtumas tempo buvo ! cia ne su FI masina gi lyginam…
Ir ka reiskia lengvesnis buvo…gi visi prisipila vienodai degalu..padangos tik skiresi…
As manau kad vaziuokle ferrari yra superior..ir nuspejama, lengvai nuspejama kaip sureguliuoti pagal trasa…
Nemanau kad mercam cia blogybe buvo vien naujas aero…paziurekime ham tempa…nulis sveiku pries VES….
Iki sustojimo:
Reiskiasi, kad raudonos padangos trumpiau laike, nes daugiau svorio.
Po sustojimo (po 30 ratu, kai 50% kuro jau sunaudota):
Juk paziurek kiek lyderiai vaziavo su raudonom, irgi 30 ratu su pilnais bakais iki pirmo sustojimo.
supratau as sita, bet vistiek realiai skirtumas padangose, as apie tai…
gi geltonos kas vaziavi gi irgi lengvesnis buvo…
nebent ferrariam raudonos ir lengvesne masina combo buvo daugiau nei kitu geltonos + lengvesne masina
Prie ko čia Hamiltono tempas, kai jis su Silverstono paketu važiavo, be jokių ženklių atnaujinimų. „RedBull” atnaujintas, „Ferrari” irgi, o „Mercedes” atnaujinimai neveikė ir grįžo prie bolido, su kuriuo vasaros pradžioje važiavo, tai kaip tau atrodo, nelogiška, kad „Ferrari” ir „RedBull” buvo stipresni? 🙂
Plius Hamiltonas turėjo greičio dar nemažai, bet taupė viską ką galėjo, nes čempionato kalba jam rezultatas labai tinkamas, net pats tai sakė. Jei tai būtų sezono pradžia, manau Maxas būtų turėjęs laaabai daug darbo.
Kažkoks keistas tavo komentaras, o ne lenktynės keistos..:)
Vettelis ir turėjo būti ženkliai greitesnis, žinant šių metų padangų patvarumą, nenuostabu, kad tiek laiko išsilaikė geru tempu, su tuščiu baku. Netgi lenktynių pradžioje raudonos padangos daug kam laikė ilgai.
Toliau lyginai startą ir lenktynes Botto. Tai startuoti lenktynėse užtenka gerai paruošti padangas, laiku dirbti su sankaba ir turėti galios.. lenktynėse reikia dar kelių svarbių dalyku, kas starte nereikalinga, tad kad gerai startuoji, nieko tai nereiškia, Alonso matėme nekartą neįtikėtinai startavusį, bet finišavusi uodegoje.
Nu nepaėjo su nauju paketu „Mercedes” komandai, ką čia padarysi, priešingai „Ferrari” jį pasidarė puikų Singapūro lenktynėms, su dar keliais mažais atnaujinimais ir čia buvo stiprūs, prie ko čia milijonai išleidžiami, ne ta kryptimi truputi pasuko su atnaujinimais „Mercedes” ir viskas.
Kitas dalykas, galbūt Mersai savo koncentracija jau pagrindine numete i 2018 metus. Tas atnaujinimas atrodo pakankamai rimtas ir didelis, bet jis atrodo visiskai netinka. Cia panasiai kaip Ferrari prie Alonso buvo, kiek tik beveztu atnaujinimu niekas netinka.
Ferrari irgi manau panasiai darys, nes realiu laimeti jau nera. Nu taip, jeigu kazkas nepasiseks Hamiltonui po GP, kaip kad dabar Sebui, gal ir gali kas nors but. Bet cia turbut daugiau teorija nei praktika.
nu jei tau keistas mano komentaras…nu ka as galiu padaryti…susitaiksyiu su tavo nuomone 😀
parasiau ka manau…ir mano nuomone lieka tokia pati
beje pats TOTO sneka, kad nesupranta, kas darosi su masina ir ne vien cia naujas aero…tai gal patikekime komandos vadovu…kurio veide nulis shypsenos…po lenktyniu, kadangi supranta, kad komanda nesugeba islaikyti per kelias trasas pastovumo su technika….anksciau buvo singapuras viena trasa..o dabar paziurekite..masinos pace kaip per linksmuosius kalnelius..ir turbut jeigu du botai vaziuoti…speju nebutu antrod vietos….
Toto gal ir galima pasitkėti, bet kažkur viduje jis džiaugiasi dėl to, kad Hamiltonas padidino pranašumą prieš Vettelį ir tą patį padarė konstruktorių įskaitoje.
Kaip sakant viskas vyksta pagal planą ir komanda tolsta nuo konkurentų.
O kad jam neramu dėl tempo bangavimo tai tikriausiai natūralu.
esme, kad cempionu komanda nesupranta savo masinos…va kur neramumas…jeigu ferrari sakykime turi toki pransuma likusiose GP..tai netgi raikis gali imti daugiau tasku uz hami..ir tada veteliui viskas super….
Abejoju ar visose lenktynėse Ferrari bus tokie stiprūs
visi mes dabar abejonese 😀 tiek turbut mersu fanai tiek ferrari 😀
Tuo labiau, naujo variklio gedimai ar cia patikimumo problemos…ar cia tik vienetinis atvejis
aš tai slapčia tikiu, kad mes dar ir paskutinį etapą stebėsim ant adatų. negali taip neiti vetteliui, nu singapūras avarija, baku išvis nesuprantamas poelgis, bet malaizija? čia jau jei būtų alonso tai pradėtų pasakas sekt, kaip jam ant mašinos liustrai iš po nakties krenta ir dėl to lūžta viskas.
Nu, jeigu tavo žodžiai kažkokioms jėgoms į ausį nueitų tai būtų gerai 😀 tokį GP kaip pernai metais paskutinį žiūrėti būtų itin smagu, tačiau kažkam didžiulis nusivylimas po finišo 😀
aš tikiuosi tokio GP kaip 2008 kur rėkt galėjai kad eina eina ir žiūrėt kaip viskas keičiasi kas keli metrai…