Praeityje Formulės 1 bei visame auto sporto pasaulyje garsus variklių gamintojas „Cossworth” galimybės grįžti į F1 kaip nepriklausomas variklių tiekėjas rimtai nesvarsto.
Visgi šis britų gamintojas dalyvauja derybose dėl naujųjų variklių taisyklių, kurios įsigalios 2021 metais. Šios taisyklės, tikimasi, bus galutinai suformuluotos šių metų pabaigoje.
Tačiau „Cossworth” sako, kad jiems sugrįžti šansų yra labai mažai, nes tam reikėtų labai didelių investicijų, kurių kompanija neturi. Paskutinį kartą Formulėje 1 jų variklių griausmą girdėjome 2013 metais.
„Visų pirma, žinoma, mes norėtume dalyvauti F1”, – sako Bruce Woodas, „Cossworth” valdybos vadovas.
„Labai dažnai galima pamatyti antraštes, kad mes esame labai rimti diskusijos apie naujus variklius dalyviai.”
„Mes nuo pradžių kartojome, kad mūsų dalyvavimas sporte kaip visiškai nepriklausomas tiekėjas yra mažai tikėtinas. Šioje situacija nelabai galioja taisyklė: „Jei pagaminsi, tai klientų atsiras”.
„Tikrai mažai tikėtinas mūsų dalyvavimo scenarijus, nes ekonomiškai tai labai sudėtingas projektas.”
„Mes galėtume įdėti savo indėlį susijungę su kažkokiu kitu mažu gamintoju. Tai pareikalautų mažesnių investicijų grįžimui į F1.”
Naujosios taisyklės, sakoma, kuriamos tam, kad variklių gamyba taptų paprastesne ir reikalautų daug mažesnių investicijų. Tik tada, pasak „Liberty” galime tikėtis vis daugiau kompanijų norinčių dalyvauti F1 čempionate, kaip tiekėjai, ar net pilnateisiai dalyviai.
„Jokia paslaptis, kad dabar naudojamų technologijų F1 lygis yra per aukštas net tokiai kompanijai kaip mes, su ilgamete patirtimi. Paprasčiausiai labai daug elementų yra aukščiausio įmanomo lygio”, – pridėjo Woodas.
„Vien tik norint sukurti savo MGU-H sistemą reikėtų investuoti dešimtis milijonų.”
„Norimos sukurti ir priimti taisyklės tikrai sumažintų reikalingų investicijų kiekį, norint žengti į sportą.”