Komandos turės šiek tiek vietos interpretacijoms, nors jos ir labai ribotos, tačiau naudos iš „Hallo” galima išpešti, bent jau taip teigia „Mclaren” aerodinamikos vadovas Peteris Prodromou.
Galvos apsaugos prietaisas „Halo” bus įdiegtas į visus 2018 metų bolidus. Nors tai labai standartinė dalis, tačiau P. Prodromou įsitikinęs, kad minimalių galimybių gali suteikti anglies pluošto apdengimas.
„Žiūrint iš aerodinamikos pusės, tai šis įrenginys jos nepagerins, tačiau yra tikras iššūkis pabandyti sumažinti prietaiso keliamą žalą, – sakė P. Prodromou. – Vėliau atsiranda galimybių, kaip jį panaudoti kuo geriau.”
„Tai atveria keletą sričių, kurios greičiausiai yra įdomios ir į jas reikėtų atkreipti dėmesį. Esu tikras, kad išvysime įvairiausių sprendimų, nors veiklos apimtis čia labai ribota.”
„Turime toleruoti pagrindines formas, tačiau aerodinamikos specialistai mato šiokių tokių galimybių.”
„Visi patirs šiek tiek žalos kalbant apie oro srauto tėkmę į variklį ir oro paėmimo angas, bei viską aplink šią sritį, oro tėkmė į galinį sparną irgi bus paveikta.”
„Iš kitos pusės, atsiranda galimybių interpretacijoms tose vietose, kur ankščiau nieko negalėjai daryti.”
P. Prodromou įsitikinęs, kad šie nežymūs patobulinimai nebus ilgalaikiai, kadangi kitos ekipos stengsis kuo greičiau pasivyti.
„Nauda greičiausiai bus trumpalaikė, kadangi kitos ekipos stengsis kuo greičiau pasivyti.”
„Aš spėčiau, kad praeis pusė sezono ir visi šioje srityje supanašės, tačiau šis mano spėjimas yra labai grubus.”