Nuo kitų metų kinta F1 techninis reglamentas, taip pat su juo yra priimamos naujos taisyklės variklių pardavimų srityje. Vienas iš punktų yra toks, kad variklių gamintoja turinti mažiausiai klienčių privalėtų tiekti variklius tai komandai, kuri neturi jokio tiekėjo. Šiai taisyklei labiausiai priešinasi „McLaren” komanda.
Pernai buvo kilusi beprecedentė situacija, kai „Red Bull” ekipa buvo likusi be variklio tiekėjo šiam sezonui, ir tik gale sezono komandai pavyko susitarti su „Renault” gamintoju, dėl tolimesnio bendradarbiavimo. Nors apie šią situaciją pernai buvo daug kalbėta bei rašyta, niekam nepatiko tokia situacija, kad visai neseniai 4 kartus iš eilės tapusi čempione abiejose įskaitose komanda, turi vargų su variklio tiekimu. Tad kad tokia situacija nepasikartotų nuo kitų metų bus įtrauktas punktas, kad jei tokia situacija vėl iškiltų, bet kuris gamintojas, turintis mažiausiai komandų klienčių privalės pasirūpinti nuskriaustąja komanda, jei visos kitos atsisako.
„Honda” vadovui Yusukei Hasegawai tai neatrodo keista. Tai, kad vienintelė jo klientė šiame sporte nenori, jog „Honda” gamintojas turėtų kitų klientų, jam atrodo natūralu.
„Tai natūralu, kad jie nenori, kad mūsų resursai būtų nukreipti ne tik darbui su jais. Jie visai nenori sustiprinti savo varžovų. O „Honda” nenori, kad šioj vietoj būtų kažkokia prievarta. Tačiau tokios taisyklės ir mes joms pritarsime.”
Tačiau tuo metu, kai „Honda” sako, kad jie pritars, „McLaren” yra kur kas griežtesnės pozicijos.
„Mes vis dar diskutuojame su FIA dėl šios taisyklės įsigaliojimo bei priėmimo, tarp FIA ir variklių tiekėjų. Dėl daugumos punktų mes sutinkame, tačiau yra vietų dėl kurių mes vesime diskusijas ir toliau. Mes turime tvirtą nuomonę. Mes labai daug investavome į tai, kad „Honda” taptų ketvirtu konkurencingu variklių tiekėju Formulėje 1. Vien dėl to mes tęsiame diskusiją ir nenuostabu, kad mūsų nuomonės kartais išsiskiria nuo kitų.”,- kalbėjo Ericas Boullieras, „McLaren” lenktynių vadovas.