Užsienio portaluose pasklido žinia, kad „McLaren” susisiekė su „Mercedes” ekipa, su galimybe iš jų pirkti variklius.
Prasta šios komandos forma, nuo pirmų dienų, kai jie pradėjo bendradarbiauti su „Honda” jau seniai apkalbama tiek komandos fanų, tiek plačiai aprašoma spaudos.
Po šių metų žiemos bandymų jie buvo priešpaskutinė komanda pagal pademonstruotą greitį, o pagal įveiktus ratus nuo lyderių atsiliko tiesiog gėdingai.
Po bandymų komandos vadovas Ericas Boullieras pripažino, kad komanda yra kamuojama didelių problemų:” Mus kamuoja daugiau problemų nei mes tikėjomės. Mes žinojome, kad bėdų gali kilti, bet tikrai ne tiek. Mes dirbame be perstojo, kad sumažintumėm problemų skaičių, bei galėtume važiuoti greičiau.”
„McLaren” pirmiausiai reikia sugalvoti, kaip ir kiek jiems kainuos, tai, kad jie norės nutraukti sutartį su „Honda”, o po to dar įtikinti „Mercedes”, kad jie ir vėl tiektų variklius šiai ekipai.
Užpernai, kai „Red Bull” komanda nusprendė atsisakyti variklių iš „Renault”, jiems nepavyko susitarti su nei vienu likusiu variklių tiekėjo, tad jiems teko atsiprašyti prancūzų gamintojo. Dabar jie naudoja „Renault” variklius abiejose savo komandose, tiesa „Red Bull” komandoje, jie pavadinti „TAG Heuer” vardu.
Kol kas „McLaren” kreipėsi neoficialiai, tačiau tai gali peraugti į rimtas kalbas, jei „Honda” bus tokia nepatikima ir seozno metu.