Melburne galime sulaukti skundų

2

Šiemet gerokai keitėsi taisyklės įtakojančios, kaip turi atrodyti bolidai, tad natūralu, kad kai kurios komandos bando apeiti taisykles pasinaudodami vietom, kurios nėra tiksliai apibūdinamos, kaip draudžiamos.

Viena tokių vietų yra priekinės ašies amortizavimo sistema. Tam kad komanda išgautų kuo geresnį aerodinaminį efektyvumą, bei mechaninį sukibimą stengiamasi važiuoklės elementus sumontuoti kuo aukščiau. Tokiu atveju gali tekti įmontuoti spyruokles, kurios sugeria vertikalų judėjimą. Jei tai yra padaroma, tada viską galima traktuoti, kaip aktyvią važiuoklę, o tai yra draudžiama.

Reklama

Kai kurios komandos bando įkalbėti kitas, kad ši sistema grįžtų į F1, nes ji buvo uždrausta pagrinde dėl to, kad būtų sumažinti gamybos kaštai.

Tačiau dabar yra kelios komandos, kurios įtarinėjamos, kad tokią sistemą jau naudoja kai kurios komandos.

Neįvardintas šaltinis iš „Mercedes” žurnalistui iš „Auto Motor und Sport” sakė: „Jei Arrivabene nori pasirodyti kvailiu, tai gali ir toliau, tyliai dirbti šios sistemos tobulinimo linkme.”

Toto Wolffas sakė, kad jų sistema yra tikrai legali ir jie nieko nebijo:”Mes niekad nelendame į tas vietas, kur gali būti kažkas nelegalaus, gal kitos komandos drąsiau bando priartėti prie taisyklių ribų, tačiau aš tokių nežinau.”

Komandos vis garsiau kalba apie šią sistemą, nes nori išaiškinimo, kas galima, o kas visgi draudžiama. Manoma, kad toks išaiškinimas didžiausią neigiamą poveikį turėtų „Red Bull” komandai.

Christianas Horneris:”Mes išleidžiame per daug pinigų šiai bolido vietai. Fanams nėra jokios naudos, nes nei jie mato, nei supranta, kaip visa sistema veikia. FIA atrodo yra patenkinti su tuo, kaip mes interpretavome šį draudimą. Jei kažkas mano kitaip, jie turi teisę skųstis”.

„McLaren” vadovas Ericas Boullieras sako, kad:”Vieną gražią dieną mums reikėtų sustoti ir visą važiuoklę pritaikyti iš gatvės automobilių, kas reikštų aktyvios važiuoklės sugrąžinimą, nes toks žingsnis bent jau baigs nenutylančius debatus. Dabar viską lemia tai, kaip tu supranti taisykles ir tada bandai sukurti savo modelį, žinoma visi supranta skirtingai.”

Reklama

2 Komentarai (-ų)

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia