„Mercedes” išsiaiškino, kodėl sugedo Lewiso Hamiltono variklis Malaizijos GP metu, bei paskatino gamintoją peržiūrėti visų galios agregatų parametrus prieš Suzukos GP.
„Mercedes” žadėjo surasti gedimą ir Japonijos GP išvakarėse patvirtino, kad problema buvo su švaistiklio guoliu jungiančiu švaistiklio kaištį, kuris sugedo būtent starto-finišo tiesiojoje, o paskutiniame posūkyje, dėl minėto gedimo, dingo variklio alyvos spaudimas.
„Mūsų tyrimas parodė, kad Lewiso variklis patyrė švaistiklio guolio gedimą. Tai atsitiko be jokio įspėjamojo signalo po 618 kilometrų, o tai iššaukė alyvos slėgio praradimą 15 posūkyje.”
„Šiam lenktynių savaitgaliui, Lewisas grįš prie Singapūre naudoto variklio, o Nico eksploatuos Malaizijoje panaudotą variklį.”
„Mes peržiūrėsime ir pateiksime tinkamus parametrus visoms „Mercedes” variklių klientėms šį savaitgalį.”
„Mercedes” komanda atidėjo naujų variklių pristatymą savo komandoms-klientėms.
„Planuoti nauji varikliai penkiems klientų vairuotojams nebus pristatyti, dėl pastarojo gedimo. Jie toliau naudos Malaizijoje eksploatuotus variklius.”