„Mercedes“ patvirtino, kad bijodami „Ferrari“ protestų jie pakeitė ratų dizainą prieš JAV etapą.
Praeitą savaitę FIA išplatino pranešimą, kad jie naująjį „Mercedes“ ratų dizainą laiko legaliu, tačiau vokiečiai nusprendė nerizikuoti ir nelaukti italų protestų po lenktynių Amerikoje.
Lewisas Hamiltonas vienintelis sportininkas iš pirmų 3 komandų, kuris stojo padangų keistis du kartus lenktynių metu. Pastebimų problemų turėjo ir Valtteri Bottas, kuris nesugebėjo apsiginti nuo Sebastiano Vettelio ir užleido 4 poziciją vokiečiui paskutiniuose ratuose.
„Mercedes“ ieškant atsakymų, kodėl jiems kilo problemų su padangų temperatūra Ostine, paaiškėjo, kad jie atliko galinių ratų dizainą.
Šaltiniai teigia, kad nors FIA sako, kad juos tenkina „Mercedes“ ratai, „Ferrari“ toks FIA situacijos išaiškinimas netenkina ir jie garsiai kėlė klausimą ar toks jų sprendimas yra teisingas.
Kadangi FIA žinojo jog „Ferrari“ gali teikti lenktynių rezultatų protestą jie patarė „Mercedes“ persižiūrėti viską savo stovykloje.
Manoma, kad nenorėdami rizikuoti protestu, nors „Ferrari“ ir nesakė, kad būtinai jį teiks, „Mercedes“ nusprendė pakoreguoti vietas ratuose, kurie kelia karštas diskusijas.
FIA atsakymas, kad su vokiečių gaminamais ratais viskas tvarkoje protesto metu „Mercedes“ neapsaugotų, nes protestą svarstytų lenktynių teisėjai, o jie situaciją interpretuoti gali skirtingai.
Nors niekam neaišku, kaip tai paveikė vokiečių rezultatus, visgi Lewisas Hamiltonas užsiminė, kad jiems kilo netikėtų nesklandumų.
„Mes buvome priversti stoti du kartus, nes bolide buvo keletas problemų“, – sakė Hamiltonas po lenktynių.
„Prieš lenktynes mes neįtarėme, kad taip gali nutikti. Jei nebūtume turėję šių problemų, tada mums padangos mums būtų dilę kur kas mažiau.“
Manoma, kad „Mercedes“ sieks detalesnio išaiškinimo dėl jų sukurtų ratų, kad galėtų grįžti prie ankstesnio jų dizaino be baimės, kad bus pateiktas protestas.