„Mercedes” mintys po lenktynių

5
@MercedesF1
@MercedesF1
@MercedesF1

Vakar dienos lenktynės baigėsi su trenksmu šiai komandai, tad pateikiame „Mercedes” komandos vadovų nuomones išsakytas po lenktynių.

@tecnicaformula1.com
@tecnicaformula1.com

Toto Wolffas, komandos vadovas:

Reklama

„Buvo tiesiog neįmanoma ramiai stebėti, kai esi tikras jog finišuosite 1 ir 2 vietose ir staiga tai virsta potencialiu dvigubu nefinišavimu paskutiniame rate – mes ir vėl netenkame taškų po to kai susiduria abu mūsų lenktynininkai. Mes savo pilotams leidžiame lenktyniauti, tačiau matyti apsistumdymų su komandos kolega mes matyti nenorime ir tai turi baigtis kuo greičiau. Mums gali tekti permąstyti savo lenktynių filosofiją ir tai gali lemti nepopuliarių sprendimų priėmimą, tačiau nieko negalime atmesti. Lenktynės buvo įtemptos iki pat to momento: mes norėjome, kad Lewisas stotų vieną kartą, manydami, kad taip pasielgs ir „Ferrari”, o Nico sustojimų strategiją turėjome greitai pakeisti į 2 sustojimų. Tačiau vėliau, matant kaip klostosi įvykiai trasoje matėme, kad Nico sustojimų metu aplenks Lewisą, tad turėjome ir Lewiso strategiją pakeisti į dviejų sustojimų tam, kad suteiktume jam šansą kovoti dėl pergalės. Lewisui atiteko mūsų manymu tinkamiausios padangos šiai trasai, o Nico neturėjo dar vieno minkštų (geltonų, red. past.) komplekto padangų, todėl jam buvo uždėtos labai minkšto mišinio (raudonos, red. past.) padangos, su kuriom jis turėjo pasiekti finišą. Abiems pilotams stabdžiai buvo beveik sudilę, nes jie visą lenktynių distanciją turėjo kovoti su varžovais, dėl to Nico stabdžių sistema įsijungė į pasyvų nustatymą paskutiniame rate. Kas liečia patį susidūrimą aš nebūsiu iš tų, kuris įvardins katras yra kaltesnis šioje situacijoje. Šokti tango visada reikia dviejų žmonių, kaip ir sakiau anksčiau, tai neturi pasikartoti tarp komandos draugų. Dabar mes leisime atvėsti emocijoms, o tada sėsime prie stalo ir aptarsime tolimesnius mūsų žingsnius.”

@MercedesAMG
@MercedesAMG

Paddy Lowe, technikos direktorius:

„Kaip mes ir nuspėjome lenktynės buvo kupinos veiksmo, ypač atsižvelgiant į vietą iš kurios reikėjo startuoti Nico ir padangų komplektų pasirinkimo skirtumus. Ką reikia daryti Lewisui buvo labai paprasta ir aišku nuo pat pradžių, jam buvo numatytas vienas sustojimas: ypač minkšto mišinio padangų komplektas po to minkšto mišinio padangų komplektas. Nico ypač minkštų padangų komplektas labai greitai susidėvėjo, tad turėjome greitai pakeisti jo lenktynių sustojimų strategiją į dviejų ir su minkšto mišinio padangų komplektu jis labai greitai kilo aukštyn. Lewisui buvo liepta važiuoti kiek įmanoma ilgiau, tam kad būtų galima kovoti su „Ferrari”, kurie panašu buvo nusprendę stoti taip pat tik vieną kartą. Po to kai visi atliko savo pirmus sustojimus tapo akivaizdu, kad Lewisas nesunkiai įveiks visus varžovus apart savo kolegą, kurio 2 sustojimų planas pasirodė kur kas efektyvesnis, nei manyta iki tol. Taigi nusprendėme, kad Lewisui reikės stoti dar kartą ir užsidėti dar vieną geltonų padangų komplektą, na o Nico neturėjo dar vieno minkštų komplekto, tad jam buvo uždėta Labai minkšto mišinio padangos. Kuo arčiau lenktynių pabaigos, tuo labiau buvo matyti, kad Nico stabdžiai gali neišlaikyti. Mes visaip stengėmės sukontroliuoti situaciją, tačiau paskutiniame rate kompiuteris įjungė pasyvų nustatymą stabdžių sistemoje. Visa tai leido Lewisui pasirengti paskutiniam bandymui aplenkti, deja viskas baigėsi ne taip, kaip mes norėjome. Visgi mes esam laimingi, kad komanda iškovojo dar vieną pergalę. Automobilis elgėsi gerai viso savaitgalio metu, tad sveikinimai komandos nariams Brackley ir Brixwortho gamyklose, kurie tęsia nuostabų darbą.

Reklama

5 Komentarai (-ų)

  1. nekenkia, deja po tokių pasistumdymų būna dvi pusės kaltinančių ir kai tai būna tik paprastas lenktyninis incidentas, o nubaudžia kažką, mano akim žiūrint tikrai be reikalo

  2. Wolfas visada viska perdeda ir pagrazina, tai ka jis pasakoja, nebutinai taip ir bus, jau ne karta isitikinau. Jie pastoviai mato gresmes is RedBull ir Ferrari, bet kaip nieko taip nieko. Nuvaziave 30 sekundziu ir prieki, ramiai sau suka ratus. O kad jie cia susikale, tai niekas del to nepasikeis, jie laimes abu cempionatus, tegul tik netriedzia miltais 🙂

  3. nu žinai, dar kokie trys etapai, kaip ispanijoj ir ta persvara mersų ne tokia ir nepasiekiama 🙂 aišku turi būti aiški nr 2 komanda, o dabar dėl antros vietos kai vyksta peštynės, tai tas dar labai padeda mersam

  4. Tai va. O mersai patys zino, kad atsuks kranelius, jeigu reikes, iki galo ir nuleks tolyn. Aisku Hamiltonui dabar pareis baudos uz agregatu keitima, bet nemanau, kad startas is 10 vietos ir finisas 1-2 vietose yra nepasiekiamas. Per kelis ratus dazniausiai atsiduria top 5.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia