„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas sako, kad jie norėtų plėsti savo bendradarbiavimą su klientais iki tokio lygio, kaip bendradarbiauja „Ferrari“ su „Haas“.
„Mercedes“ šiuo metu tiekia variklį su visais komponentais „Williams“ komandai, o „Force India“ dar perka pavarų dėžę ir visą hidraulinę sistemą.
Lance Strollas norėtų, kad „Williams“ plėstų savo bendradarbiavimą su „Mercedes“ ir pirktų iš jų kuo daugiau detalių. Visgi Clarie Williams atsakė, kad taip nebebus, nes ji nori, kad jos vadovaujama komanda būtų laikoma gamintoja.
Toto Wolffas sako, kad vokiečių komanda svarstytų galimybę su viena iš klienčių plėsti savo bendradarbiavimo lygį iki panašaus tarp „Ferrari“ ir „Haas“, jei tai tenkintų abi puses.
„Mes matome, kad „Ferrari“ ir „Haas“ naudojama sistema duoda naudos abiem pusėm“, – sako Wolffas.
„Haas“ yra labai rimti varžovai nuo pat pradžių, jiems nereikėjo pasiekti tokio lygio per pačių turimą patirtį, kuriai būtų reikėję keleto metų sukaupti.“
„Kol kas ši sistema veikia be priekaištų ir mes taip pat galvojame, kad to norėtume nesvarbu ar su „Williams“ ar su „Force India“ komanda.“
„Visgi šiuo metu mes esam sunkios kovos sūkuryje, tad mūsų prioritetai yra nukreipti kovai trasoje.“
„2019 metų sezone mes galėtume dirbti tokiame lygyje su savo kliente, tam mes turime galimybes.“
Dukterinių dukterinės komandos ir gautųsi formulėje trys komandos. Nors dabar taip ir yra beveik.
jei visos bus tokio lygio, kaip haas tai nemanau, kad mum būtų blogai, nes tik dar daugiau veiksmo, jau ir dabar atspėt kas užims paskutines 4 vietas iš pirmo dešimtuko, o jei dar daugiau tokių kaip haas, tai išvis kosmosas 😀