„Mercedes“ komanda pirmieji, kurie paskelbė, kad nuo šiol jie nėra prieš tai, kad būtų atsisakoma MGU-H generatorių.
Pagrindinė protestų priežastis buvo ta, kad atsisakoma MGU-H generatorių. Pagal gamintojus, jei būtų atsisakoma šių generatorių, tai variklius reikės kurti visiškai naujus, tiesiog nuimti juos nuo esamų variklių nepakaks. Reikės kurti visiškai naujus variklius, o tai kainuos milijonus.
Toto Wolffas sako, kad nors juos strategijos grupė įtikino, kad tai naudinga, tačiau jie vistiek tiki, kad tai žingsnis atgal.
„Mes nusileidžiame kai kuriais klausimais“, – sako T. Wolffas. „Mes sutinkame, kad MGU-H generatorių nebeliktų, bet mes liekame prie savo nuomonės, kad tai grįžimas atgal.“
„Mes sutinkame, tik dėl to, kad būtų priimtas kompromisas: apsukų skaičius didėja, taip pat ir su kuro limitu – mes tapsime mažiau priklausomi, nuo kuro kiekio bakuose.“
„Dėl būsimų variklių, mes visi jau esame beveik susitarę“, – sako austras. „Visgi dabar liko labai svarbus klausimas – išlaidos. Kaip užtikrinti, kad mes per ateinančius dvejus metus neišleistume dvigubai daugiau nei dabar, kol kursime naują variklį.“